DÅ SMÄLLER DET

Lördag och Alla Helgons dag... Pappa jag tänker på dig! Finns i mitt hjärta!   Se om jag kommer iväg å tända ljus i kväll annars så blir det i morron på din grav när jag hämtar sonen hos mommo!

Idag, eller ja, dag å dag Kväll så blir det partaj!! va jag har längtat efter detta!! Och min sovmorrn som jag fick idag,, hmmmmmmmmmmmmmm  as usually så vakna jag 7 och sen 7,45 sen låg jag vaken till 8,30 -8,45  mina ögon va skittrötta MEN kroppen sprattla!! Hur pissigt e inte det då?????????????? Jag blir såååååååååååååååååååååååå arg! Men i morron lär det väl inte vara nåra som helst problem å sova med lite hm hmhm mycket alkohol i kroppen å knoppen  *burr*

Äntligen fick vi köpt sängen till  sonen.  In på ikea, rusa upp till barnavdelningen!! JAAAAAA  den fanns kvar, nertill hylla 16 och fack 13 VAAAAAAAAA!!  ser du nån kura fråga jag min lillebror som va med??  Näääeeee!! Fram till informationsdisken vid lagerhyllorna. Kille kolla, ja den ska finnas.. Men vi såg ingen!  Ja men titta där är den jue!!! jeje  det första man blir blind på är ögonen sa min farmor en gång i tiden!  upp med den på vagen å ilfart till kassorna, vänta vänta vänta... aaah äntligen våran tur...  betalt å klar t å hem å börja skruva.. varför tar det alltid längre tid än man tror med ikeas gerjjer.. för att passformen inte alltid e den bästa!! haha men va förvånad sonen blir nu i morron när han kommer hemfrån mormor.

Nu e de dags att fixa lite inför festen.. plocka ihop lite pryttlar som jag lägger  där jag vet vart jag har det å sen inte hittar det när jag ska ha det .. samma gammla vanliga visa!!

Tjelleveppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0