SKRATTFEST

Efter att ha jobbat hela dagen och fick gå typ 15 min tidigare så hann jag till Bolaget och ändå komma 15 min tidigare till dagis för att hämta mina kärlekar igår, fasen va gött det är när spårvagnarna klaffar så himla bra =)

Grannen K kom över med sin lillprins för att ha fredagsmys mä oss... Saft till kidsen å vin till oss =) 
Mycket trevligt!! 
Sen ringde granne nummer Två som va ute med jobbet och bowla å käka för hon hade tråkigt för alla skulle åka hem så hon ramla in här oxå och då vart det ännu mer skratt å grejjer... Myyyycket trevligt.. Fast det blir nästan roligast när allt e oplanerat...  Ååh de va ett tag sen jag hade så kul..

Älsklingen kom hem mitt i allt oxå, efter en vecka i huvudstaden men nu ska han jobba hemmifrån och det är jätteskönt <3

Sonen fick en fix ide igår kväll oxå.. Han skulle Inte sova förrän Grannen gått hem.. Ja hej du.. hennes son e en liten kvällssuddare ;)  och min lillprins somnade i soffan mot sin vilja haha  goding...

Anställning har jag fått oxå.. fast bara fram till sommaren och en månadslön som ja e nöjd med fast den kan ju alltid va lite högre.. är man någonsin nöjd med sin lön?? 

Grannen K ställde en fråga som jag grubblat på lite.. Om jag kommer orka jobba heltid och dra upp mina gullungar så tidigt varje morgon.. att ta allt detta själv när han e i sthlm. Och träna hinner jag inte göra förrutom på helgerna..
Känner ju att kroppen börjar trasa sig igen för att jag inte kommer iväg...
Avbokade mig från indooren idag men det va för att jag drack vin igår, känner att det inte e så bra att träna när man druckigt kvällen innan =(   sliter på musklerna bara  och det e ju inget bra!!

Hör fåglarna kvittra utan för fönstret =)  Vårtecken? Japp  Till och med jag har tröttnat på snön nu.. det är ju bara is och det är för baskat halkigt!! 

Nepp dags för lite tråkig shopping... Mataffären here we come  =/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0