OOOOJ JÄVLAR!!!

Typ jaa det är väl det enda rätta att säga nu haha   Eeeeeevigheter sen ja skrev nått... fast det händer juh så lite i mitt liv e ju inget intressant för andra att läsa.. Men ett jäkla bra sätt att skriva av sig lite...

Sessan växer så det knakar å Prinsen lika så.. jösses...  109 cm så skorna gjorde så att han fick åka Lisebergsbanan (110 cm)   han va så glad när han väl vågade åka haha, vi var där på valborgsmässoaftonen så det vart andra året i rad som jag fira min dag där haha.. förra året va de juh 2 v efter förlossningen så parta då?? Näää, men nu känner jag för att ha lite fest. Vart på Återträff med Pubskarna , denna gången hos bästa Miss I!!  Oj jäklar va skoj vi hade !!! 

Kul å se vad folket gör nu för tiden.. Nästa gång blir till jul tror jag eller så slänger vi in en dejt i sommar oxå =0) 

Träningen går bra men inget händer med min kropp.. jo kanske lite runt midjan. Vart till vc och de tog prov på ämnesomsättningen.. och detta var typ förra veckan igen jag gjorde det...  måste ringa i morron och få en telefontid med läkaren..  Han sa bla att jag måste minks mina portioner, alltså ska jag inte äta nått då haha  jaja sagt å gjort, idag käka ja middag på en assiett haha  tyckte det var ett bra sätt att minska portionerna på haha men jag måste bli bättre på att äta oftare och DET VET jag!!

Sessan har äntligen "flyttat" in till sig haha och förata natten där sov hon som en stock =) Mammas kicka. Och hon springer nästan omkring, fort går det iaf.  Hon är en riktig utetjej Gnällig som fan inne men så fort hon får påsig skorna så blir hon glad igen, sen 'r hon verkligen pappas kicka haha och han avgudar henne till max.. ja lillprinsen oxå så klart.. men det är nog något specieltlt mellan fädrar å döttrar, ja va pappig och farfarig haha

Förra helgen igen va vi på Astrid Lindgrens värld och Prinsen älskade verkligen Pippi Långstrump, att få kila runt där med henne å kling å klang å pappa Efraim.. Sessan vägrade i stort sett att sova på dagarna så hon va rätt paj på kvällen, där var vi med svägerskan, kusinerna å svärisarna, underbart kul trots att det inte va högsäsong å att det inte va uppträdande vid varje karaktär, de hade vid Pipp och Emil!! 

  Där står han med ryggen emot mig =)

Sessans egna dörr kanske??

Fasen va jobbigt nu börjar händerna krångla =(  dags att sluta för denna gången...

kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0