MÅNDAG

Ja då var måndagen över.. längtar lite till sängen faktiskt.. trött...

Ätit 5 mål idag, känner mig nöjd... 
Kört indoor Walking och inmstruktören tyckte att det såg bättre ut idag, men för sjutton, jag kör ju inte 100 % haha tar det lungt eller rättare sagt jag försöker ta det lungt!! Svåååårt =)
Hon tycker att det är kul att ja e med haha hmmm ser jag så jäkla rolig ut  mmooaaahhhaaa 

Gymmet ringde oxå ¨å fråga om jag kunde hoppa in i repan mellan 13 å 17  meeen sambon har ju börjat jobba Igen idag =)  det är skitbra men det hade vafrt gött att kila iväg å tjöta lite mä kunderna haha  Jaja en annan gång =)

Hoppades på ett positivt svar från Miss L men hörde inge idag, men i morron då!! Vill ju ha besök haha

Sonen får sina tuppjuckryck! Lite jobbigt faktiskt, Hämta han vid 11,30 för att kila till gymmet, han ska ju hämtas 11,50 men det blir ju GANSKA tight om passet börjar 12.. och sa att han får lunchen efter mitt pass vid 12 å de va heeelt okej..   ELLER HUR  väl på gymmet så skulle han äta å han vart skitsur å skulle ALDRIG krama mig eller syrran eller gå in i barnpassningen...
Jag sa till sessan att va bra då kan ju du leka med det stooora garaget alldeles själv ;)   ojojojojoj vilken fat han fick in.. Knäppusgökus haha

Sen sa han  Mamma, jag är inte sur längre!! Nu vill jag krama och klappa dig och sessan!!

jaja Nepp nu ska jag gå till min efterlängtande säng!

GOOOD NAAATTT


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är synd gumman! :) Jag ska helt klart fixa så jag kan komma ned! Kramis

2010-03-10 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0