BOWLING

Till alla som tänkte på mig under redovisningen så gick den lysande!! Va faktiskt mycket mindre nervig än vad jag hade trott!! kändes bra!! Hela dagen mä redovisningar 6 grupper a en timme var gick görfort... härligt!!

På kvällen sen va det bowling! Har nu mer ett nytt smekis! HOT MAMA!! =D
Hade skitball, så fort ja kom från baren så fråga de VA DRICKER DU!!! ja töserna i klassen håller reda på mig, det är nu ute i klassen ätt vi ska ha en liten till.. de tyckeratt det ska bli superkul å det är ju kul!!
Jag vann  ja jag vann på våran bana å det va ju första gången som jag gjorde det på bowling!! Spelade i 1,5 timme!! va fem på varje bana.. de andra 9 stack vidare sen men Hotmama åkte hem å la sig hahaha

Köpt en kamera, olympus FE-270 7,1 megapixewls av e klasskompis mamma.. den va bra!! Sprillans ny, hon hade fått två av misstag hehe


nepp nu ska jag å sonen baka bullar =) 


Krams

Jo sonen vart tillbaka på dagis i fredags, va ju till mvc oxå men bebben ligger förlångt in så vi fick inte hört nåra hjärtljud....  =(((((  nästa gång då!!


Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Förstod väl jag att du skulla fixa det där. Skönt att det gick bra.

Har du fått tid för ul än?

2008-10-05 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0