TUNG VECKA!!!

jaaa fyy det blir det.... stackars lilla mig hahahaha
idag gick jag tidiga skiftet på praktiken.. slutade 14,30 kom la iväg 14,45 drog till gymmet, hade köpt käk så jag kunde käka innan träningen, MRL,  va ju där i god tid så att säga passet börja 17 hon va la 15,30 när ja va där.. käka i godan ro, sen kolla jag om det fanns nåe soltid innan passet ist för 18,15 å de fanns det, så jag boka in mig på BodyPumpen oxå direkt efter MRL.  Hur skulle jag orka haha orken e ju inte mä till 110 % längre men va fansken jag kör de jag klarar av, instruktören vet ju läget!!
Men innna mrl så ringde gubben till gymmet å ja snacka mä han, sonen tvärvägrade att ta på sig å följa mä, kan iof förstå att han avbokade, hur kul blir sonen att ta hand om där då när han redan satt sig på tvären =/// jaja jag får la avboka pumpen då så att han fick komma iväg direkt när jag kom hem =(( va peppad för pumpen oxå!!  men när jag kom ner sen å skulle gå å ringde han igen å sa att jag kunde gå på pumpen iaf.. man jag hade ju redan ställt in mig på att gå hem å springa upp igen för trappaen å in när folk redan fått fram alla grejjer mm nää de e inte min grej!! Jag vill ju ha min space i mitt lilla hörn LÄNGST BAK HAHAHAHA!!

I morron går ja sena skiftet, sen e de APT, 17-19 på fsk å sen e de möte med barnpassningen 20-21 ungefär så det blir en tolvtimmars dag  blääää börjar sen 8,30 på onsdag å går ev hela dagen, sen ska ja å en klasskompis gå till gymmet i majjorna å köra lite styrketräning, e ju bara ett cardio där...  sen på torsdag e de REDOVISNINGAR!!! hela dagen   gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah  jag får panik bara jag tänker på det, spelar ingen roll va folk säger att det går bra ska du se, tänk på alla som nakna mm I FUCKING HATE IT!!!!  *skaka av mig*

Sen på kvällen där efter e de bowling mä klassen.. ska bli ball, de hade satt kl 21 först men hallå  vi som har barn å e ensamstående ville ha en tidigare tid så det vart 20 NOLL NOLL. då får vi se till att vi möts 19,40 eller nått så att vi kommer igång 20,00  ja e ju trött 21,00 haha  sen på fredag så e de mvc 8,30 så det blir till att gå upp 7 eller nått...  jaja m,en detta fixar la jag!!

Vart till stettared i söndags å vandrade i bokskogen lite, 1,5 timme hade vi på oss för jag skulle jobba 14,15  blää dålig tajming haha

Och till råga på allt så har mitt grafikkort i datorn börjat ge sig *ORKA MER* neeeeeeeeeeeeeeeeeej!! 
Så jag siter på gubbens dator nu som jag undviker att använda in i det längsta, tror la att den ska pajja när jag använder denhahah han måste ju ha den i jobbet...

jaja Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Lycka till med redovisningen kompisen! Vet precis hur det är. Jag HATAR också det där. Spelar ingen roll hur bra eller hur lite man känner personerna. Det är en jäkla pina att gå upp och babbla inför folk. Kram

2008-09-29 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0