SPINNING

Tyyyp va jag hade bokat upp mig på idag men jag vet inte va som hände mä mitt ben alldeles under knät på högersida (högerbenet) Jag har så satans jävla ont så jag kan knappt ta mig upp eller ner i trappan här inne!! Gick till gymmet och gymmade iaf.. armar å mage å rygg har jag ju inte ont i... solade oxå och det var gudomligt skönt, börjar bli lite blek nu =/ 

Fattar inte varför jag ska få så här ont när gubben åker till sthlmo blir så jäka irreterad!!  FY SATAN
Det var bar aatt hålla god min inför sonen och han har faktiskt skött sig exemplariskt. käka kvällsmaten å sen kolla lite på tv och hsen när jag sa att nu får vi gå upp å bada så gjorde han det utan att gnälla om att han skulle titta tejeee eller leka bila och laahbil  han vilel bada så jag hysta i honom och efter kom jag skulel bli intressant att se om jag kunde ta mig upp ur badet sen oxå men de va inga problemos!! Han la sig som en redig kille läste två små böcker sen somna han mä armen över ögonen haha Det var tufft på barnpassningen idag.. han och en kille till som går på andra avd på hans dagis höll igång hela tiden hehe så trött att han ville åka vagn hem haha

Men nu gott folk ska jag gå å lägga köttfärslimpan jag har gjort nu till middagen i morron i kylen sen väntar sängen och Sex And The City yeeeaahhh 

Kraam alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0