NÅN BRÖTAR

Förra graviditeten så kände jag inget.... men nu känner jag hur h*n brötar runt lite när man har lagt sig ner och inte ligger bra enligt h*n  det är mysigt!!
Om fläsket bara kunde pysa bort oxå...                                                            vakna en morron och VAAAAAAAAAAAA  vart är mina magar???????????!!!!!!!!!  hmmmmmmmmmmmm    önskedröm!!!    En stor önske dröm!!  Får la köpa en triss å å se om man kan göra en fettsugning efter allt va de innebär med en nyfödd  thihi

Jag hade en tanke när jag gick till dagis nu i morse men den försvann så fort jag logga in här  skit oxå... =///
                                                                  Näähäääpp den e borta totalt bortblåst

Ska in till stan strax å se om jag kan hitta brallor till mig!! Blir galen snart och en jacka till sonen.
Han  ville att jag skulle bära han till dagis idag.. yeah right, för ja tar ingen vagn... men han fick rida på min rygg en bite son fick han snällt gå...   han e tre å då får han allt snällt gå!! Hårda bud i mellerud hahaha

ÄÄh va fanken har ju inget vettigt att skriva va gör jag här... kollat kontotr lite cash att shoppa för så ja får la ta mig in då!!

Jooo va ju på liseberg i söndags... det var jätteskoj zupermom me famillia Flumeriden mä hele familjen å nyckelpigan typ sjuhundraelvagånger!!
käkade på applåd å de kunde man ju vart utan...  blää  jaja ja va hungrig eller "vi" va haha
nu ska ja se om mina bralls har torkat där uppe sen e de del city som gäller!!

Kram på er alla





Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Håller tummarna att du hittar byxor och jacka idag. Kram

2008-09-24 @ 11:45:33
Postat av: Mary

Huset blir stort kan jag säga..haha...Hoppas du hittade kläder till dej själv å Zäbbe!

Ska åka te M.1 en sväng nu..

Massa Kramissar från oss..=)

2008-09-25 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0