GÄÄÄÄÄSP

Ja jäklar va trött ja e!!! Har jobbat 10-18,30 på gymmet idag och det var absolut inga problem, vart inte trött alls, kan ha vart att ja va de 4 första timmarna i barnpassningen... och sen de 4 sista i repan.
bad de "stora starka killarna" att ta upp hantlarna efter sig när de va klara + de som låg på golvet då jag har ont i ryggen idag.. 35 - 40 kilosarna som de uppenbarligen inte orkar att lägga tillbaka efter att de e klara!! Visst sa de och sen när jag kom upp en 15 min senare så hade de tagit upp alla utan ett par men de va ej så tunga ;-)
Allt flöt på så det kände s bra!!

i kväll får vi passa på att mysa massor då han åker till sthlm i morron och jag ska träna i morron när han åkt.. kommer att bli piskad på gymmet av en kund hahaha han ska jaga mig där så att jag gör det jag ska, men funderar på spinningen faktiskt!! jaja vi får se!!

ha en super lördag allihopa!!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: perny

Piskan av en kund som ska jaga dig hmmmm? låter lite kinky det där...

2008-09-07 @ 10:38:43
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Me and herself

haha fast han vågade inte dyka upp hahah

2008-09-07 @ 18:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0