FÖRSTA VECKAN AVKLARAD

Azzå jag fattar inte alltid vart tiden tar vägen.. en vecka har nu bar susat förbi.. visst ja e trött som en alika men va fanken..  praktiserat heltid på en förskola. Kul omväxlande, händer nått skojjigt varje dag, bra handledare, bra personal, busiga barn. Precis som det ska vara!!

har plockat slampar.....   karrejojo... ja vi tar de svampar som ploppar upp på gården då de e flugsvamp å diverse andra icke ätliga... en tös speciellt har jag vart på slampjakt.. ja hon säger så.. karrejojo e karljohansvamp hon e för rolig!!!

slutade en timme tidigare idag... härligt!!

En killpolare ringde förrut och kollade om jag/vi men kanske mer jag, skulel mä in till ferdinand å kolla på ett band.. hårdrock pudelrock *yeeeaaahhh*  sångaren i bandet känner jag liiite.. *ja jag vet att ja e het just nu* *TSSSSSSS*  och gitarristen kännr jag oxå... ett gammalt hångel för en kväll haha huuaaa blää ja då va man ung och dum!!
Men trött som jag var så orkade jag inte och ville ju att gubben skulle mä oxå då men igen som kunde ta sonen!! så jag sa direkt att jag inte kunde!! Men spana in myspace.com  sök på Burning Angel... de e sketabra tycker jag då  ler....  de spelar i thn den 18 pkt men då har vi besök ev så då kan jag inte åka dit heller skit oxå!!

Appropå besök så kommer min pooompis på måndag och stannar nåra dagar så jag får en ny sängkamrat nu när gubben åker till sthlm för en vecka...  Ska bli så jäkla ball. FLAMSTRAMS 

Nepp ska passa på å kolla på andra avsnittet av dallas - JR har blitt skjuten i sista i tredje säsongen och nu e jag på fjärde... passa på medans gubben läser för sonen!!

Ska ju jobba hela dagen i morron på gymmet!!

Kraaam alla

och ni som e på räkbåten  satan va jag ville vart mä !! 


Kommentarer
Postat av: Mary

Båten går fler gånger å då ska du bara med...sicka skrattanfall man fick..haha...ojoj..!

Hoppas allt är bra nu när göbben pyser!

Kramissar från oss!

2008-09-07 @ 10:21:34
Postat av: Lina

Hihih ja det ska bli flamstrams nästa vecka... flåt den 18 :( Kramelikram

2008-09-07 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0