En LUGN MORRON

trodde jag att jag skulle få i morse!! Men tji fick jag!! Ska till Ortopeden vid 11 idag å prova mina fotinlägg... lämnar sonen först vid 10 på dagis.. men va hör jag vid 7,20???!!!!!!!!!!!!!  Nån jävul som börjar borra, banka.. men inte va de i nån lägenhet inte... Det var utan för!! Har en persiennfabrik i samma trapp typ.... och de har/de en lastbrygga och DEN hålelr de på att tar bort!! DAMN va trött jag blir.. vilken frukostro man fick då????? när man för en gång skull inte har bråttom så får man lyssna på detta... det gör ju inte saken bättre att man e gravid å hormonerna inte vill som jag vill!! SKIT OXÅ!!

Kommentarer
Postat av: Mary

haha...jag lider med dej! Inget roligt alls! Men nått som är roligt att huset snart dimper ner från ovan..haha..då får ni allt pallra er ner..

Kramissar!!

2008-09-13 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0