PJUUUUHHH VAD TRÖTT JAG ÄR......

ja jäklar va trött jag är...   värsta jobbdagen haha börja 7,15 på förskolan där jag har timanställning å körde på till 14,15 sen hem å hämta sonen på dagis hem å fixa middag å sen iväg till gymmet å jobba 17-20 så nu e ja liiite mör måste jag säga...  de hade tömt bollhavet så vi städa där... damsög å grejja.. sen skulle ju bollhelvetena tillbaka igen så de va bara att börja skyfla, tur att man har ungar som hjälper till haha  sen ska jag öppna gymmet i morron kl 9,30 så det är snart sängen som gäller...  få lite kvällsmat först å en foffesmörj LER..

Natti natti alla ni

JAAAAAAAAAA  det snöa ju i går kväll... vart jätteglad men kom på sen att mina termokläder e på fsk jag har praktiken på så ja fick plocka mä Xtra byxor till vicket idag...   mm njuer av kylan totalt!!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Har snö här sen några dagar och mer kommer nu glad

2008-11-21 @ 22:22:36
URL: http://anki74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0