DET VAR MIN TUR =(

ja fy sjutton... feber å skit fick jag i lördags, först låg tempen på 36 sen 38 och på söndag morron 36 igen.. och ingen mer feber sen.
La mig i ett varmt och då menar jag varmt bad i lördags för jag frös så in i helvete. La mig hyfsat tidigt oxå.
Pigg på söndagsmorronen så det va ja som gick upp mä sonen. Började skura ur kylskåpet för det behövdes... även om man torkar varje jäkla gång man öppnar det nästa så syntes inte det då iaf.

Hade min lilla prins med mig till praktiken i går och det gick jättebra, han skötte sig som han brukar haha
Förkylningen drar ut på sig men den är inte lika jobbig längre, de ringde från gymmet för att se om jag kunde ställa mig i repan för en va så förkyld så han skulle gå hem men han hörde att ja lät ungefär lika så de fick hitta nån annan, har ju jobbat 8 timmar idag så jäkla pigg va ja la inte på det så att säga + graviditeten ;) men det var lockande för pengarnas skull...
 
nu ska jag gå å nana för i morron e de moffas begravning och innan det så ska vi till mvc å lyssna på vad bäbisen har att säga =) 

nattis alla som läser..  vem????  

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på er! :) Tänker på er & saknar er! Kram

2008-11-19 @ 06:16:17
Postat av: Mipi here self

tack gumman!!

Saknar dig oxå! puss

2008-11-19 @ 09:19:05
Postat av: Mary

Krya på er!!

Kramissar!

2008-11-19 @ 15:41:05
Postat av: Anki Ö

Kramar till kompiiiiiiiisen

2008-11-19 @ 22:11:44
URL: http://anki74.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0