UTEKVÄLLEN

Jäkalr va jag hade skoj igår när jag var ute Skorna hade jag på mig hela kvällen och jag DANSADE!! Ja ni läste rätt  dansade gjorde jag.. mest hela kvällen hahaha måste vart tequila rosen som gjorde sitt å drinkarna!! :P
Träffa en gammal kollega till mig som var där med en gammal klasskompis från nian...  haaaap de va ball  Vi va hemma 3,30 tror jag å gick upp vid 11 tror jag  mm de va gött å sova..

Hade premiärfrullen på balkongen oxå  shit va varmt å gött de va.. kompisen vart änna lite solröd på kinderna efter det hahaha

Sonen hade inte saknat mamma nått under dagarna  4.. känns ju himla gött..

Har letat lite info om historiken för förskola skola fritidshem idag.. skrev ut en 90 sidor nästan så nu e la toonern tom haha haha   ska skriva ut mer i morron.. sätta mi gå läsa igenom detta på spårisen i morron tänkte jag..

Nep nu e jag trötter så jag ska gå upp å knõ mä sonen lite hihi

Nattis från en mycket trött MIA!!


Kommentarer
Postat av: Zupermom

Låter som att du hade en riktigt trevlig kväll ute... Det var dig väl förunnat...

Massa kramar...

P.s... Snart är det Tysklandsdax.... he he D.s..

2008-05-06 @ 15:23:25
URL: http://zupermoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0