TIDEN GÅR FORT

Ja ibland så undrar jag allt vart tiden tar vägen??!!! Nu har jag bara 3 dagar kvar på min validering! 6 veckor har rasat iväg i en jäkla fart... ungarna på fsk ja e på vill inte att jag ska sluta, nåra för'äldrar tycker att det ska bli trist. Jäklar va jag måste sluta va så fantastiskt bäst hela tiden *skrattar som fan åt mina egna skämt*

Men det bästa med att tiden rusar är väl att det snart e TYSKLAND!! Ja jag ska mä denna gången.. om jag så ska ta ett jäkla lån!! Appropå  pengar!!!  Skulle få mina pengar denna veckan från försäkringskassan/valideringen  för 4 veckor.. Men näähäää!!  Fick en lappjävul igår där det står att jag vart sjuk.. japp de va jag, jag ringde försäkringskassan å anmälde mig, de skulle skicka en lapp inom 10 dagar. Men nu e de så här att jag har ju inte tänkt att jag fått min lapp eller nått sånt.. då man jobbar heltid och pluggar på det samt att jag vart ensam mä sonen... Inte en jäkla tanke på den jäkla lappen!! Va fan.. prata mä en tjej där å hon sa att de skulle skicka den, Alltså!! Jag måste sluta va så jäkal godtrogen å tro gott om allt å alla!! *SKÄRPNING MIA*
Så idag ringde jag å de hade ju min närvarolapp, de skulle skicka en med A post idag så jag får den i morron så jag postar den blixtfort så fort jag kommit hem, är tidig i morron oxå så de blir nog bra!  Men våra helgplaner spolierades pga detta, skulle ju till LIseberg å gubben åker ju till sthlm igen på söndag å han ska ju ha bensinpengar mm.....  suger mama hahahahhahaha

Men men  Nu ska jag sätta mig å skriva lite valideringsuppgifter... SÅÅÅÅÅ skönt att slippa sitta på nätterna nu när gubben e hemma!!

Puss och kram ses på stan 
JOOOOOO min kompis fick en dotter i lördags!!  Grattis gumman!!

Kommentarer
Postat av: PIMPIM

fin blogg =)

2008-05-13 @ 20:05:05
URL: http://hejpimpim.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-13 @ 20:15:34
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Mary

Vi kommer få SÅ jäkla skoj!!! Kramissar!

2008-05-14 @ 10:24:28
Postat av: Anki Ö

Tack känns så skönt att hon äntligen är här! :-) Hoppas pengarna dykt upp nu. Jäkla fk. Saknar min Mia på msn ju. Hoppas du snart dyker upp. Kram

2008-05-16 @ 22:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0