EFTERTRAKTAD

Jaa jag känner mig jätte eftertraktad just nu... som min kollega sa på jobbet idag när jag sa det "Av killar eller??"  HAha ja om det vore det "Av tjejjer då?" Jaa typ haha De ringde från fsk (jag hade min validering på) kl 06,55 eller nått huua å fråga om jag kunde jobba.. men jag var ju redan bokad på gymmet... hade blitt mer timmar på fsk skit oxå  jobba bara 2 h där idag bläääärp  ger ingen mat på bordet. Iaf väl på jobbet så ringer de igen från fsk å frågar om jag kan jobba i morron.. ja absolut sa jag... så det får bli det i morron, jag som hade bokat in mig på spinningen och bokat sonen på barnpassningen.. så de blev till att boka av =(( men boka upp mig på mrl på lördag + boka in sonen =))

HAr haft ventilationsgöbbar hemma idag och hur nochiga e inte de då.. de hade fällt upp ringen på dasset å ställt sig på porslinet med SKETNA skor.. hygglo!! städa de efter sig??!!!!! NEEEEJ  sånt gör mig arg... de e ju för fanken en hygiensak för helvete!! Jajja jag kommer juinte se dem ändå så jag kan inte gnälla på dem 

Nu ska jag fixa middag!!

Pussochkram ses på stan

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Jäkla gubbar! Så typiskt karlar att inte tänka sig för

2008-05-21 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0