MÅR INGE BRA

Känner att det är något p G mä min stackars kropp.... vet inte om det kan bero på att jag har käkat Diet-Pro frukost lunch å kvällsmål.. bara ett (lagat)riktigt mål, med det tror jag inte,  det ska inte ha mä de å göre. Jag är ju nte mer än människa så vem vet.. maginfluensa kanske  =//////

Fick gjort mitt gymintro å de värkar bra program som David satte ihop till mig, iförsta hand stärka kroppen..  direkt när introt va klart så kila jag in å körde ett 45 min Bodypump pass men redan där käde jag att kraften å orken befann sig lite längre bort än hos mig =( 
Iaf kila till dagis å sen hem, sonn ville kolla på sin film Stora Maskiner, en favvo får jag säga!  sen skulle vi kila till gymmet å spinna... men sonen sa flera gånger.. mamma inte träna... mamma inte träna, han ville inte släppa mig där inne i barnpassningen, men det gick ju över snabbt iaf.  Har inte känt mig helt kurant i magen på eftermiddagen å det kändes inte bättre när jag börja trampa.. alltså, nog för att jag svettas, men det här var löjligt, det rann stora droppar av mig hela tiden.. jag gick ut efter 30 min.. pallade inte mer.. kände mig lite vimmelkantig så jag hämta sonen så vi gick hem, och typsikt så hade det börjat regna  =( Jag avboka mitt spinningpass i morron å barnpassningen... känner att det inte funkar, tror att det skulle va gött för sonen att få va hemma imorron då jag ska jobba på fredag 17-20,30 +10-14 på lördag. Tror att vi ska ha en mamma sondag!!

INga bra siffror  +0,2 och +0,5 cm... men inte så farligt iaf.. men på två veckor.. jaja nya tag!!

God natt åp er alla , nu ska jag gå upp på kurera mig..
Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Ta hand om dig vännen! Måste vila om du inte mår bra ju

2008-03-06 @ 12:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0