RÖNGTEN

Ringde röngten idag för att se om det dröjjer väääldigt länge innan jag får komma in å röngta mina små hälar .. ojojoj  tanten i luren sa:  men vi har ju dropp in så de e ju bara att komma in! Eeehh jaha  jo det visste ja ju iof men läkaren sa inget om det den gången ja va där 4 juni.. så då trodde jag att jag skulle vänta på en tid... shaiiissseeeeee grinig ja vart hade ju kunnat vetat nu va de e för fel på mina onda onda onda hälar.. så jag klädde mig å sonen å spårvagnade ner till Access å röngten... klart på 10 min å sonen va ju sååå duktig där inne, han lyssna på vad jag sa och läkaren. Han skulle stå bakom mäd dom.

Sen har inte vi gjort såå mycket idag.. fyllde upp poolen på balkongen men han ville inte bada när vi väl sprungit X antal gånger med vatten!! han skulle kolla tv sa han , nej lek då mä dina bilar... jo det gjorde han, jag satte mig på balkongen för att läsa min bok: Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, den är bra, nu börjar det hända grejjer haha läst mer än hälften..
Men jag vart bländad av sidorna så jag fick hämta solbrillorna men de va för jävla varmt, latheten kom över mig och jag orka inte sätta upp parasollen så jag gick in å la mig på blå soffan.. ja tjena.. gissa vem som vaknar av att ho har en sopborste i nyllet!! MEEE!! inte mer än rätt antar jag,.. tur att jag stängde grinden till balkongen iaf... men ojojoj va de va gött å söva lite, känt mig helt paj idag. Fixar inte värmen!!

Känner mig liite deppig faktiskt. det är vänner som gifter sig i helgen, prata mä dem förra året å da sa hon detta och att de skulle skicka ut inbjudningar och att vi skulle få komma. Men vi har inte fått någon inbjudan. Känns ju lite snopet får jag säga! Innan de fick barnen så frågde hon mig om jag ville va tärna el brudnäbb eller va de nu va om de skulle gifta sig, kul  tyckte jag... så snopheten har trängt på sig, nån hade sett att jag såg lite deppig ut en dag här men sa att de inte va nått speciellt.
Skickade sms när ja va i sthlm å önskade en supertrevlig sommar och vi kom fram till att vi ev ska försöka att ses snart. men inget om bröllopet. varför säger man att man ska få komma och sen ej skickar ut nått inbjudningskort :''''(

Vart till Wolfisland tisdag till onsdag och umgicks lite, efter att vi kom dit sonen å jag , gubben satt snällt hemma å jobba, sista veckan på de projektet nu =))  Kom fram till att vi höll på att smälta bort i hennes trädgård så vi packa in oss i bilen å åkte till nordkroken, en badplats som e långgrund, elelr ja det går i vågor haha grunt och sen liiite djup, inte mycket alltså och sen så går det så en bit ut... sonen e ju lite badkrukig av sig haha men han gick i vattnet iaf, mer än man kan säga om onsdagen när vi återkom dit.. han totalvägra lille killen, jaja jag kasta lite boll mä min gudson så fick kompisen sparka badboll mä sin gudson på stranden.. det var skönt efter ett dopp.

Vi stanna till på Brae Hus när vi åkte hem från stockholm och vi lät sonen springa av sig lite i ruinen där... han hade sovit fram tills dess.

 Sonen och jag nedanför ruinen

 Sonen och gubben på klättringsäventyr

 Sonen och gubben njuter av den underbara utsikten över vättern!!


Ja lite bilder fick jag slängt in.. ska väl sätta mig på balkongen mä gubben en stund och umgås, e ju bara skräp på tv.. ja  visst ja de e ju sommar hahaha

Hejhopp fågelsno....  *piiiiiiiiip*


Kommentarer
Postat av: Anki Ö

kramar om kompisen Tycker du behöver extra kramar nu.

Dumma läkare som inte sa till om att de var drop in som gällde. När får du svar om röntgen?

2008-07-24 @ 22:16:44
Postat av: perny

Kramar till dig, men vad är väl en bal på slottet...



Jag förstår om du är besviken, angående bröllopet, men du, fråga rakt ut, det skulle jag gjort. Er vänskap förstörs ju om du inte gör det för du kommer ju gå och fundera och älta, lika bra hon får säga rakt ut vad hon menar med sitt handlande.



Kramar från svägerskan.

2008-07-25 @ 01:19:22
URL: http://forfattartankar.blogspot.com
Postat av: Anki Ö

Jag håller med perny.

2008-07-26 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0