MAMA MIA

Åååhh jag fullkomligt strålar just nu och då e ju klockan 23,20 enligt  min dator =)
Va och såg Mama Mia - Filmen och den var bra, Nej SUPER BRA från början till slut!! Åhh ja vill se igen å igen å igen å igen och ännu mera igen!!!! Hade med mig gubben på den ;-)  så i morron blir de la nån matscho film haha men han e nog ganska nöjd ändå, va på Källarkrogen å käka innan.. filé mignon gorgonzola sås å kroketter.. va väldigt lite kroketter men va fanken.. gör mig inget.. köttet å såsen e ju godast hehe ojojojooj tillbaka till filmen!!!!!!!!!!!!! 

Om det är någon som läser detta och råka va på samma film som jag samma salong å samma kväll så kan ni inte ha kunnat missa att jag satt å skratta alldeles själv!! ja vissa delar av filmen va visst bara jag som skrattade!! Men jag vet att om min vän Z hade vart mä så hade vi skrattat åt samma saker.... där ingen annan skrattar =)  Vi hade sagt att vi skulle försöka komma iväg på denna filmen när vi såg Sex and The City men hon gick på den mä nån annan *fubbigt*  hon skrev på msn att hon hade vart å käkat middag å sen sett mama mia, ja skrev att vi skulle ju gå på den och då fick jag inget mer svar av henne =((((((((((((((   *fubbigt* 

Vi e ju barnfria   jiihuuuuuuuuu   Får man va så gla för det??????  joooooooooo
och vi sov till 9,30  ja 9,30  utan att bli väkta av en sötnos som står å tittar på en å ler ...
han har ju nte saknat oss heller för den delen - SKITUNGE!! 

Övningskörde idag mä............  120-130 ner till Rågelund å playan hahaha satan va ja e grym!! Men de va myyyyyyyyycket trafik men jag skött mig ypperligt!!  NÖÖÖÖÖÖÖÖJ e jag!!  kansk kan få mitt jäkla körkort nångång!!

jaja nu ska jag slänga mig i soffan å slappa innan nudden kallar på mig...  3 glas vin så detmåste bli ett MRL pass i morron, behövs en bokning till bara!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0