VAD MÖRKT DET VART

Har plockat bort julen.. utan gardinerna för jag orka inte bry mig idag.. fått ont i ryggen av allt kånkandes i trappan... Sonens tomteslinga hänger kvar i sängen tills vi fått tummen ur å köpa en annan han kan ha där... När jag tömde granen på kulor å dyligt så blev det aldrig tomt...  sonen hängde tillbaka allt igen hahahaha han e så söt.. men jag fick han att kolla klart på Cars så jag fick bort den, muta mä ruschekanan oxå. så han börja ju rota i "skogaderoben" där vi slängt in en massa som inte används av han just under julen pga platsbrist, han hitta sin damsugare å Bassa åsså samsuga....   å blev överlycklig när han fick upp lite glitter som låg på golvet.. sen så skulle han ha in bilar oxå... ja de funka ju inte så där jättebra direkt, så länge han bara försöker mä sin egna lilla samsugare... annaras så får han skylla sig själv om han damsuger upp mä den riktige...

När sonen vakna efter middagsluren så titta han på mig å sa "men bäbisen då"  haha jag bara titta på honom.. bäbisen.. vilken bäbis??  undra va han drömmer egentligen  Att han inte vakna när jag bröta mä kartongerna till ljusstakarna å grejjer utanför å när ja va å drog i rullgardinen för att få bort den som stod där inne...  hur i helskotta ska vi få liv i honom när han e tonåring då???!!! *ASGARVAR*

Nu när jag tittar ut och se de som fortfarande har sina stakar kvar så ångrar jag mig... WHHHYYYYYYY  jaja nu e de gjort.. annars så hade väl morsan gjort det i ren protest nästa helg hon kommer å tar sonen så jag kan jobba.

Näääee sitter här som en zombie på en lördagskväll.. patetiskt... vilket liv... alldeles ensam.. får la skylla mig själv då jag inte ringt nån.. men varför ska alltid jag ringa.....   e de så när man får ett barn?? vill inte folk umgås mä en då?? ända sen vi fick våran lilla kärlek så e telefonen så jäkla tyst....  fattar inte!! Jaja bara att gilla läget!!
antar jag....

Nepp gott folk, vänner å ovänner å icke kända vänner å kanske blivande vänner...

SOV GOTT

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Marie Sundwall

I morgon åker våran jul ut... Trist men sant... Z kanske drömmer om en lillebror eller lillasyster... ler...

Kramar i massor...

2008-01-12 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0