TVÅ PASS

Ja nu e de ju inte så bra som det låter.. hade låtit bättre om det hade vart två träningspass idag sit men de e jobbpass..  Men tänker inte dravla om nått sånt idag utan bara rapportera om träningen..

Igår så körde jag 150 sit ups å sen 10 minuter mä rockringen..
jeeyyy va ja e bra!  det kändes så jäkla bra igår.. hann dock inge mer för jag skulle duscha å sen till jobbet, receptionen, den ilfart till dagis å hämta kärleken å tillbaka till gymmet, värma på käket å käka å sen in i barnpassningen å jobba, det har blitt och kommer bli en sen kväll till för sonen på gymmet.. han har inte somnat förrän vid 21,30 och i morron ska vi upp vid 7 för vi ska va hos barnläkaren kl 9, dock ledig från dagis men ändå..
Idag så vart det bara 150 situppisar... med liten räka på magen som hoppa haha sötnosen!!

Nepp nu e jag helt paj så jag hoppar i kojs nu
Ha de gött allihopa!! Kram

Kommentarer
Postat av: M1

You go girl... Din träning kommer ge resultat... Jag lovar... Massa kramar...

2008-01-10 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0