OMSTART!!

Japp, känns bra så här långt iaf! Är inte nämnvärt hungrig. Käka yoghurt å en limpskiva mä ost till frukost MINDRE VAL AV BRÖD. Får ta fram annat ur frysen sen innan jag kojsar. Tog en måltidsersättning (cambridgepulver, då jag inget annat har hemma just nu) till lunch, en gainomax efter träningen å ska käka spgetti mä desto mer köttfärssås.. minska ner på kolhydraterna lite.
Vart å spinnat, vilket nästan inte höll på att bli nått...  va bara 2 anmälda vid 9 tiden i morse.. jiihuu måste va 5 minst för att köra passet. men jag gav gärnet, blev dock lite yr när vi öka tempot, jag kan ju inte ta det lungt inte så det blev bara två tempoökningar för min del, fick lite kramp under foten, typiskt för mig =/ men trampa vidare änndå .. smalbenet värkte väl liite men vila bar en kortis.. trampa lungt då.  Föredrar att trampa tungt!! så det gjorde jag ist.

Så träningen idag är alltså:
150 situps morron
spinning 45 min lunch

Uppdatering senare efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0