HUR JÄKLA DUM FÅR MAN VA??

Hahahah ja det undrar jag.. fast jag borde veta för det handlar om mig! Igår, på bodypumpen, Azzå, det är bara jag som gör en sån sak =P    ialla fall, när vi körde uppvärmningen så tyckte jag hela tiden att stången va skev, hur i hela helvete kan stången väga mer på andra sidan dåå allt kändes jätteknäppt! JO MIA HADE MISSAT EN EN KILOS TYNGD PÅ ENA SIDAN!! Fattar ni vilken jäkla loosers jag kände mig som då!! Men en skrattande loosers!! sen så körde jag på, fick små pikar av en under passets gång.. men va faen.. skratta ni, för det gör jag!!!  Skulle nog inte lagt på så mycket på benböj å utfallen, liite ont i låren nu + att mitt underben värker oxå, men tror jínte att det har att göra med bodypumpen! 

Gått å beklagat mig för att det intee nån barnpassning i morron (lördag) förrän 11 å spinningen börjar 10,15, ville gå, men när jag tänkte liiite till sen när jag jobba sena passat så kom jag på att det inte ska ställas nåra klockor  i morron inte.. här sover vi tills vi vaknar.. hatar att stressa!!  Med tanke på att min son snart 2,5 år sitter i tv rummet å leker/läser då han inte har sovit på dagis idag....  han borde sova, han somnanär jag väl  fått upp han å vagnen för alla jäkla trappor, tredje våningen å ingen hiss =(((((   =/   men men.. ooops nu kommer han springandes va ha du dott frågar han.. han vill kolla på den gröna gummibjörnen haha

Har kört rockring 10-15 min idag å 150 situps

Nu blir det gummibjörn å sen knyter vi in för idag...
ska gå här å tycka synd om mig själv i morron,,,  alldeles ensam går ja här...

kramelikram


Kommentarer
Postat av: Marie Sundwall

Ha ha.. Mipi i ett nötskal... asg.. Kan riktigt se hur du står där och kliar dig i huvudet och inte fattar något... asg... Du är duktig du med dina situps... Gör du dom i sängen eller på golvet?? Funderar på att börja jag med innan man går upp på morgonen... Behöver ju få magen i form oxå och inte bara vikten... ler...

Massa kramar...

2008-01-12 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0