EN KLAR FAVVO!!

Azzå,  jag håller ju på att ta mig igenom Vänner boxen och nu är jag på säsong 9, azzå bara en kvar där efter, känns lite tragiskt måste jag säga, men kan ju alltid börja om från början igen, de e ju så himla bra, kommentarena deras karaktärer men jag har ju en klar favvo!! Och det är ju JOEY TRIBBIANI... azzå den mannen eller rollen blir ju aldrig vuxen, det är han jag skrattar som mest åt och bara kan sitta å le åt.. man ler så där fåningt man kan göra när man e kär, nej nej nej nej jag e ju inte kär i honom, bara min Niklas!!  men har blir ju aldrig vuxen, han e ju som ett litet barn fast så jäkla charmig å klantig å nej han e bara bäst helt enkelt..
Kollade på tre avsnitt förut å skratta så jag verkligen kände av magmusklerna och kom på att här har jag ju inte tid att sitta.. min situps...  så det var bara att kolla klart på det avsnittet å sen upp till övervåningen å slänga p en  maskin tvätt å slänga sig på golvet å köra igång.
Vart in till stationen idag å skaffa en tågbiljett. 

Ska jobba sen i eftermiddag. Vill väl egentligen inte det men men.. de fråga igår om jag kunde stå i receptionen på kvällen men jag ville verkligen träna så jag sa som det va, de acceptera det.  ska köra dubbelpass i morron. Torsdag har jag min träningsdag oxå.  

Tjuvvägt mig å så har jag tjuvmätt mig  -1 cm -1kg DAMN I´M GOOD!! ska väga mig på nytt å mäta i morron bitti!!
(detta va i söndags.)
 
Näääe dags att göra lite nytta innan det är tid att knalla till dagis!!

Kramar på er....  och niiiii  som kämpar på: Ni e så jäkla duktiga!!  TUMMEN UPP

ÄÄhhh fy  nu har jag änna mått lite illa hela dagen.. muttrar!! kan det iinte bryta ut så jag får det överstökat!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är inte så pjåkig du heller... Duktig tjej... ler...

Kramar i massor...

2008-01-15 @ 13:17:48
Postat av: Perny

Ja du, vännerboxen tog jag mig igenom för några år sedan och nu för tiden tar jag nån skicka, random ur boxen och kikar på. Jag skrattar likamycket varje gång :)

2008-01-16 @ 14:56:32
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0