DUBBELJOBB

Fast nu e de ju inte så illa eller bra som det låter haha  jobba tre timmar på förmiddagen och och tre timmar på eftermiddagen så de e ju egentligen en  vanlig arbetsdag hahaha... nepp det har gått finemang å det är ju alltid lättare när man inte har sonen med sig å han blir trött lite gnällig, man kan ju inte begära hur mycket av en 2,5 åring..  när jag jobbar 17-20,30 alltså... 

Nää det har faktiskt inte hänt så mycket idag...  sökt jobb... rapporterat sökta jobb... hoppas bara att af-tjejen  nöjjer sig mä dem jag sökt.

Nee ska nog koka ägg å ta det å sen slappa lite tv å sen väntar sängen...   ska se om jag kan köpa ett par brallor i morron, alla e sönder =(( 
FAAAAAAN!! Va jag hatar att ha så kasst mä pengar!!   ska söka trippel jobb eller nått
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0