ÄNNU EN VECKA

Ja  Ännu en vecka till ända... Jobbade ju istort sett alla dagar utan torsdag och lördag... två dubbelpass och det kändes det...  men det ger ju liite mer pengar än att inte jobba alls, hoppas att a-kassan inte sänks ännu en gång.. men tror inte det.
Tog det lugnt på förmiddagen, byggde en megatågbana till sonen som han givetvis havererade med engång, byggde en mindre och den lekte han mä lite iaf... han var väl rastlös då vi inte var ute i går... jäkal pissväder.. inget att va ute, men jag va la bara lat eller nått ;P    Fick strökit klart idag och fixa plättar som ja tog mä mig till jobbet.. men de va en super lugn dag.. ett barn, som dessutom va ett gammal ansvarsbarn till mig när jag jobbade på fsk. han och sonen kolla lite på film, jagade runt lite och kolla på mer film och jagade runt å kollade lite till, sen gick han hem 30 min tidigare så det va bara 1,5 h jobb... ujujuj v jobbigt.. tog några kunder i receptionen när de kollade på film så kollegan fick käka sin mat ifred =)

Sonen sov ingen middag så han somna i vagnen i trappan när jag "boppade" upp den, sicken typ... men jag fick väckt honom så de va bara att sätta sig på gölvet å leka mä bilar...   "Mamma åzzå ha kaka" kaka??  "mamma koooooom"  hitta nåra peppekakor som han fick.. hmm tog två själv.. AJABAJJA!!  men det va nog inte så farligt...  Hur han kom å tänka på kakor det vet jag inte!! ett mysterium!!

Har haft "egentid" sen 18,30 å de har verkligen vart underbart. Kollat på nåra avsnitt av Vänner.. börjar komma mot slutet... Rachel har haft sin babyfest hehe
Nu känner jag att ögonen börjar hänga lite..

Fick gjort mina 150 idag + 10 min rockers....    gjorde en smygvägning idag *ssssscccchhhhh*  -1 kilo  sen i måndags.. men tänkte byta vägdag till onsdag.., har ju iof inte käkat en massa gött i helgen.. inge kul å käka själv, hey niklas du får va borta längre!!  NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEE  KOOOOM HEEEEEEEEEEM!!! NU!! 

Näääeee gott folk.. NATTIS

Kram Mipi

Här kommer en liten bild på oss från nyårsaftonen! Första gången vi matcha varann i färger hahaha  Dock lite suddig men men

image4

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS TILL MINUSET!!! Kämpa på så ses vi på Beachen sen... ler...

Kramar i massor...

2008-01-14 @ 11:43:57
Postat av: Anki

Så söta så!!!! Grattis till minus vännen!

2008-01-16 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0