3 DAGAR EFTER NYÅRSAFTON

Och man är lika mycket människa idag som man va den 1:e januari...  Har jobbat.. dubbelt idag, ja nu e de ju inte så allvarligt som det låter, 3 timmar i barnpassningen å sen 2,5 i receptionen. Gulla mä ungar å sen stå å se se skitviktig ut å säga hej hej  hej då ha de gött... tja ett heltids jobb jag skulle kunna tänka mig att ha... lite bättre betalt kan det väl kankse va då, men vem vill inte ha det bättre ekonomiskt... *ler ironiskt*
Mitt MRL pass imorron fick jag avboka, hoppar in i receptionen ist så att kollegan får ta passet ist för ordinarie.. men oki, va e en läcker kropp jämnfört med liiite mer i lön?? Tja , jag hade faktiskt tränat hellre men jag e ju så jäkla hygglo så jag ställer ju upp. Hoppas man får nått för det oxå.. fast jag fick ju en klapp på axeln idag efter dagens timmar =)) och det räcker för mig, och att de tycker att man e supergullig för att man ställer upp. Men det är ju jag som person, jag ställer alltid upp mer än va jag får tillbaka... jag vände på det ett tag faktiskt, men jag tyckte bara att det inte var mer än rätt.. kanske va det fel personer som råka illa ut.. det minns jag inte men nu e jag mitt hjälpliga jag igen!!

Känner att jag måste kojsa nu...  Tappa en lins när jag stod å såg skitviktig ut.. Paahh där fick jag för det.. så jag har sett snett nu på kvällen.. jaja det bjuder vi på..

Kram på er alla där ute i etern!!


Kommentarer
Postat av: Zupermom

Det låter som mig det... Är oxå alltid den som ställer upp i alla väder... Men det är sådana vi är och det är bara att vänja sig...

Tack för Lycka till och jag ser fram emot chokladkakan... ler...

Kramar

2008-01-04 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0