VÅRKÄNSLOR =)

Ja igår hade jag det, aaahh va jag njöt av solen, klarblå himmel och solsken, that´s how I like it!!! =D 
Skicka gubben till dagis mä sonen för ja va så jäkla dödligt trött i går morse, fattar inte varför, oförklarligt. Piggna till när jag öppna balkongdörren å tog ett jätte djupt andetag.. sen åkte sonens tågbana ner i lådan å allt annat.. ruschekana, bobycar, läragåbilen, läragåvagnarna å snabeldraken åkte fram, sen våttorka ja golven på hela nedervåningen, lämna övervåningen till gubben *ler* Tog fram sonens Cars tält å de va en hit.. han vart jätteglad när han såg detta när han kom hem från dagis. "packauuu" "packauuuu"  ja han säger så om blixten mc queen. mc queen säger ju kapauuu kaapauuu så han vränger lite på det.. 

Knallade till gymmet å körde mina sjukgymnastövningar å liite till, basta faktiskt.. försöker lära mig detta, eller ja, jag kan inte andas i bastun får lite smått panik,  men jag satt där inne i 3 min tror jag hahah lite i taget *asg* duscha tjöta mä kollegorna lite innan det var dags att kila å hämta skrutten på dagis.  tog nästan 30 min å gå hem för han skulle lyfta på nästan alla stenar på vägen + trampa på alla nypon oxå.. tur att man inte hade allt för bråttom.
Jobba igår, receptionen 3h, skulle vart i barnpassningen egentligen ist för en annan tjej för från början skulle jag spinnat!! *lite deppigt* men visst, penagr e inte allt, men jag ställer upp på mina kollegor, de behövde en i receptionen för en skulle köra 2 pass på en annan anläggning! så de fick in en annan tjej  bp s å jag stod å såg allmänt snygg ut!! *ASG*

Nu väntar jag på att gubben ska bli klar på övervåningen så vi kan hinna till IKEA innan jag ska på MRL kl 12.
E lite deppig över vädret idag oxå, fisdugg e de , man blir pisseblöt av det.. grått å trist!!  VART E MIN SOL SOM SKEN SÅ GÖTT IGÅR?? 

Jaja ha de gött allihopa!!  Jobbar i bp i kväll!!   Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0