TUNGT

Ja denna gången kändes det extra tungt när tåget lämnade stationen, det kan vara för att sonen sa "pappa inte åka tåg" upprepade gånger å ja såg hur ledsen han blev men han ville visa sig stor och inte visa nått.. själv så brändes det bakom ögonlocken, det ska jag inte sticka under stolen med. Men det avr bara att bege sig till gymmet.. skulle spinna kl 16 och det gick ovanligt lätt med tanke på hur jag kände mig i kroppen, jag sov ju inte som jag hade tänkt när svärmor va nere å tog hand om lilleman. Gaaaaaaaaahh att jag aldrig lär mig att ta det lite easy.
Ja ska väl kanske nämna att gubben åkte till stockholm för 5 veckors jobb.. vi ses först till påsk alltså om  4 veckor.. och det känns ju inte lättare för det.. men HOPPAS HOPPAS att han kan följa mä ner på fredag när svärföräldrarna kommer på visit  igen ;)  ja de ska passa på att hälsa på barndomsvänner när svärfar ska jobba i gbg en dag... gubben prata på att han kunde åka mä ner å sen ta bilen upp igen på söndagen... då de andra blir kvar till på måndagkväll...

Ringde å¨beställde en sallad när vi kom från gymmet oxå.. Fråga hur lång tid då jag ville ha de n hemkörd.. "det vet jag inte, vi har mycket att göra" fick jag som svar Paaahhh hmm inom en timme kanske??  "vet inte"  men tjena.. men den kom innom en timme iaf. sonen skulle ha gröt till kvällmål så de fixa vi innan å sen när det ringde på dörren så woow mat sa han då så vi mumsa sallad båda två sen raka vägen å borsta tänderna å marsch i säng.. läste 3 korta böcker för han sen mös vi å där somna han mä händerna om mitt ansikte.. Mitt lilla älskade hjärta!! 

I morron blir det en lååååååååång dag för bäde sonen å mig själv.. jobbar 11-14 sen till dagis å hämta lilleman till gymmet å käka middag... ska jobba 16-20 i receptionen å sonen får "klara" sig själv till 17 då barnpassningen öppnar å va där till 20 så jag har bokat in han i 3 timmar i morron och det är maxtid på 2 timmar men va gör man inte *ler*  sen på tisdag ska jag jobba 17-20 sen e de möte 20-21 å sonen ska va mä hela tiden igen.. onsdag ska jag spinna på kvällen så då får han va där igen men bara en timme jobbar 11-14 då oxå, men då e han ju på dagis.. torsdag 17-20,30 fredag jobbar inte.. ska tacka nej då jag jobbar på lördag, hoppas han kan va mä farmor å farfar då..
 Nää nu ska jag gå å lägga mig i den stora tomma sängen å sniffa på gubbens nudde!! å drömma om honom!

I morron e de en ny dag å en ny vecka å nya tag mä vikthelvetet *ASG*
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0