SPÖKAR??

Satt precis å funderade på dagens överskrift..  och det rasslar till å knäpper på övervåningen..  spökar det kanske??  Kläderna på gästsängen som lever loppan?? Sonen som smyger runt?? Pappa som spökar.. ja det kan va precis va som helst..

Har gjort minsta möjliga idag.. jobbade 11-14 sen hämta jag skrutten på dagis, skulle egentligen gått till Slottskogen å matat fåglarna, men får man mata dem där?? minns inte å lämnade brödet hemma tillsvidare. Det blåste verkligen storm ute.. sulkyn drog iväg i 20km/h å jag skojjar inte!! sonen sprang efter å ropade vagnen vagnen....  haha så söt han e... Knallade till brandstationen  för att se om vi såg nåra brandbilar men garagedörrarna var stängda så vi kollade på tre stora traktorer som står längst vägen! Mamma titta på tooora traton!!! Toor traton titta mamma!! hehe Vi gick å köpte pitabröd å käkade färs mä dä... han åt runt pitabrödet.. jag åt mest färs å grönsiskar...

Älsklingen ringde precis oxå  va på G till Roslagsbanan för att åka "hem".  Han hade vart på en 2½öl mä massa datanördar mmooaaahhhaaa fast den tradionella 3D-ölen e ju i morron... så då blir de mer öl  ler... det är rätt.. han får passa på när han e där uppe å kan gå på dessa. Kanske fixa mer jobb oxå! 

Nää fy vad jag känner mig lat... skulle ha damsugit idag.. elelr ja typ varje dag denna vecka men jag får la ta det i morron när jag lämnat skrutt på dagis.
Fick ett litet ryck å sopa köket å hallen iaf. men får ta mig i kragen. Kom på ett sketabra städschema men när jag sen tänkte lite till så måste jag ju städa det som ska städas de dagar.. det måste ju göras.. paahhh som om att jag kommer att göra det.. eller vi hahah men det är ju faktiskt värt ett försök!!  nää nu blir jag bara ännu tröttare bar ajag skriver om det.. ska väl gå upp å snosa lite p min lilla kille som ligger i min stora killes säng haha Mamma läsa bussen bassa ligga pappas säng sova. Jeehööp ja men do so sa jag då.. vi får passa på när gubben e i sthlm haha mysa mamma å son!

Glömde väga å mäta idag så det blir inga siffror denna veckan.. vi kör på nsäta vecka ist!! Säger supergrattis till Zupermom och hennes MEGA minus!!  Go girl!! I want the löpband!! hehe

Nattis alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0