LITE SIFFROR KANSKE ;)

Våren har kommit lite idag mä.. det knoppas i buskar å träd... rhodedendron knoppas oxå...  fast vintern kommer igen i mars tror jag.. men hoppas INTE!! Solglasögon på I LIKE THAT!!

Vart å gymmat lite idag, kört sjukgymnastikövningarna mm solat och vattenmassagerat!! Underbart =D
ska jobba i receptionen i kväll 16-20 el 17-20 det senaste blir det nog =/

Svärmor kom i går, så sonen å ja mötte upp henne vid tåget, min avlösning är här *LER* han e inte på dagis nu när hon e här.. de har så kul så. Tåget va försenat 45 minuter då en banarbetare blitt påkörd av ett mötande tåg... och få fram en ny lokförare kan ju ta en stund. Så sonen å jag fikade på stationen, köpte glass 2 kulor var.. mm det var gött det, tog hallonsorbe (dock ingen chokladkaka mä flytande fyllning *blink blink* ) och en vanilj mä chokladsås och chokladkaka i, azzå den är drömmade god!! men farligt..
Men oki vikten får sig väl en törn, men det bjuder jag på...  Spinnade i måndags.. Härligt, skulle göra det idag mä men fick jobba ist!! $$$$$$$   *asg*

här kommer mina siffror för denna veckan
vikten då: 86,6  Nu: 86,4   ett - på 0,2  e la inte det bästa men med ett osunt leverne så e de bra!!
Midjan då: 102,5  Nu: 102  ett minus på 0,5 cm!!    Känns bra!!

Nepp dags att plocka ur träningsväskan.. ja jag vet  yeeeaack hahaha

Kram på er alla  och alla ni som kämpar med minus LYCKA TILL!!

Kommentarer
Postat av: Me and my self

Jaaa vad jag e redig.. Hejja mig själv!!

2008-02-22 @ 15:52:33
Postat av: Anki

haha, och jag som går upp istället. Jo jag vet det är bebisen om gör det :-)

2008-02-22 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0