JÖSSES!!

Det spricker i träden marken grönas, knopparna frodas, snacka om att våren e tidig!! Det är underbart men kanske lite synd, när kommer hösten då? I augusti??  Hoppas det löser sig!

Sonen knallade hela vägen till dagis, och vi hann mä att sparka lite boll innan vi gick vidare oxå, det hela tog 30 min cirkus! men vi va ute i god tid, vi brukar komma iväg vid 9 då han egentligen ska va där. De va lite kaosartat på dagis, det var en ordinarie personal och en vikarie. Sen på andra avd så gick en personal hem för hon mådde inite bra, såg ju inte direkt kry ut heller..  Fick nästan lite dåligt samvete då jag lämnade honom, men han har ju rätt att vadär och jag ska städa hela palatset. Det aär nu elelr aldrig + att jag ska hinna duscha å söka jobb innan kl 14 då han ska hämtas. jaja Med andra ord har jag inte tid att sitta här! Verkar som om att kärleken kommer hem till helgen!! MMMMMM HÅNGEL!!!!

Dags att valla snabeldraken!
Kram  på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag! =)

2008-02-28 @ 10:05:47
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: M1

Skall oxå valla snabeldraken om en stund... Men först måste jag röja undan.. SUCK!!! Var och hämtade Victor nyss på skolan och jag håller med dig... VÅREN ÄR HÄR!!

Inte för mycket hånglande i helgen nu du... ler...

Ha det så bra...

Massa kramar...

2008-02-28 @ 14:12:59
Postat av: Anki

Härligt att han kommer hem!

2008-02-29 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0