IRRITERAD

Inte på nån/något.. bara ett allmänt irritiationsmoment e jag idag. Exploderar för minsta lilla.. skulle göra en inbetalningidag, OCR nr å å gironr men vem faen e betalningsmottagaren =/  jaja sket ide fyllde i lappen å ska skicka iväg den, sen får vi se va som händer =P   Sa till göbben att han inte ska lyssna på mina vredesutbrott utan bara slå dövörat till.... men  vad händer om jag verkligen vill att han ska lyssna å jag bar gnäller mer å mer  haha jaja det tar vi då...

Måste va att ja e så jäkla trött... sonen somnar inte när han ska.. han kila in i våran säng, göbben fick natta han där för jag orka inte mer... sanningen är la att jag ville se va gosspi girl va för nått  hehe (kanal 5)  hade ju ont i benet igår oxå, gnagande värk, snacka om skitjobbigt, som för övrigt e borta idag *pepparpeppar*  sen kom ju sonen in mitt i nassen å va oförskämt pigg.. jag fick ett liiitet vredesutbrott på honom för han ska ju ligga på mitt huvud och sno kudden.. sa att nu får de va bra å drog bort min kudde så han hamna på madrassen. Min lilla kärlek, va har jag gjort, lessen vart han så som den kärleksfulla mor jag egentligen e tog upp honom å vyssa honom i min famn, han somnade. Pussa på pannan många gånger innan jag la ner han på kudden.. han fick sova lite till innan jag bar in han till hans säng. Men nu e han ju i den här åldernn där de drömmer mycket, funderar på va han kan tänkas drömma om, lilla gubben!! Sen kom vi till det här moment.. dagis.. han skulle promt gå upp till dagis mä sitt paraply, sena som vi va så sätte jag han i vagen, han skulle upp å börja ju dra sig upp, ner mä han å spännde fast han.. ojiojojoj  va arg han va, trött å sleten som ja va så fick han nappen.. lugna ner sig.. sen när det "bara" e en uppförsbacke kvar så får han gå mä sitt paraply.. allt va frid å fröjd, lämna en glad kille p dagis som inte ville pussa på mamma =)  han ska få gå hela vägen hem sen, det lova jag honom!!

Inga jobb att söka har jag hittat idag heller.
Men igår ringde de från arbetsförmedlingen, och fråga om jag fortfarande va intresserad av valideringen av Barn och Fritid, ja de e jag väl.. hmm kom på mig själv att jag lät föga intresserad.. men men de ska kalla mig iaf. 

Glömde nog nämna igår att jag får MASSOOR av beröm på jobbet!! Och det käns ju himla bra! Nää SUPERBRA!! Va ska de gör när jag börjar på valideringen då?? INTE MIN PROBLEM!!  thihi  jaja

Nepp hoppas på att målarkludden kommer snart då, kl 10 sa vi så hjärtat å jag kan åka å spendera lite pengar.. synd bara att de e på mat =(((  kunde vart nått roligare HAHA

Har ju lite siffror att lämna oxå!
Vikt 86,7  samma som sist  =( men inget + iaf =)
Midjan 102 cm    -1 cm  *TUMMEN UPP*  -5 cm sammanlagt!! 

Tjelleveppen!!  från en nu mycket gladare Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

Heja kompisen!!!!

2008-02-06 @ 19:01:29
Postat av: M1

Man får bryta ihop på sina barn ibland. Man är ingen dålig mamma bara för det... Då väger du mindre än vad jag gör nu då.. ler.. Grattis till minus på magen... Kramar...

2008-02-07 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0