HELGEN 8-10 FEBRUARI

Sicken pajjas helg, ja inte riktigt så pajjsigt men nästan..
Planen var att ja å min älskling skulle på  Bröllopsmässan i konserthuset.. fixat mamma som barnvakt för man fick inte ta in vagnar i mässhallarna.. knepigt, säkert skittrångt då. Men min älskade går å får öroninflammation i ena örat, känns som om att nån står mä en skruvmäjsel i örat på han.. han åkte in vid 18 19 tiden mä taxi till sahlgrenska akuten hemma igen vid 1 tiden på natten tror jag att de  va, sov rätt gött då faktiskt, trots allt....  så det avr bara att knalla till apoteket EFTER spinningen i går (lördag) ja spinna vid 10,15 så de e ju lungt!

Det sluta mä att mamma å jag satt å kolla på melodifestivalen å den sög ju verkligen RÖV!! Vicka dåliga bidrag.. inte änns poodels å e-type va bra!!!  Får ju hoppas att de blir nån bra bidrag nästa omgång.. det är ju skrämmande hahhaha jaja Vinet va gött iaf!! 

Spinningen igår gick skitbra!! kändes så jäkla kanoners.. och idag har jag gjort klart mitt träningsschema för nästa vecka .. och de e späckat.. måndag: Bodypump el mrl, ej bestämt mig ännu, tisdag: afro, onsdag: spinning: tordsdag jobbar =( fredag: mrl vid lunch å sen afro på kvällen lördag jobbar =(  söndag spinning!! japp hoppas att jag orkar allt detta nu bara hahah

Skulle vart på bröllopsmässan på konserthuset oxå i lördags men det sket sig ju till min stora besvikelse för att niklas vart sjuk!!  Mamm  skulel ju tagit zäb under tiden...   bbuuuhhäääää jag ville ju så gärna ha gått!! de jag ringde el sms kunde inte... va så desperat att jag sa att jag kunde bet inträdet t o m!!

Nepp nu ska jag slänga mig i soffan å kolla klart på "se upp för dårarna"  som jag inte minns vem jag lånade av..   *SKÄMS ÖGONEN UR MIG*    men ag har en aning hah
Kram på er alla !!

Kommentarer
Postat av: Marie Sundwall

Hur gick det idag?? Löste det sig för er?? Kan meddela att det var inte oss ni lånat den av... Vi har den inte och kommer nog inte att skaffa den heller... Ingen film som lockar oss...

Kramar till dig och sjuklingen samt Zäbbe...

2008-02-11 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0