BESTRAFFNING =/

Jaa huua va jag känner mig hemsk, dålig förälder efter detta!! Men va fasiken skulle jag göra, sonen kommer å vill ha mjölk, visst han får mjölk, han brukar gå in till tv då  å dricka den där, sen så ropar han på mig å jag säger vad säger du.. du får komma hit..   han säger inget mer så jag fortsätter mä middagen sen går jag in till han å ser den förödelsen på hans lilla lekbord!! LILLA RÄKA!!!  han har hält mjölk på bordet och sen lagt blomjord i där å blomjord i bilarna.. ja han har sitt garage och alla bilar på bordet och jag som va så jäkla trött i min jäkla kropp blir ju vansinnig å börjar skälla på´n (stackarn)  gå här i från, jag vill inte se dig, vad har du gjort, hur många gånger måste jag säga att du inte få göra så här, du får inte ta jorden, varför gör du så här.. kände bara hur orden hagla ur munnen på mig. Skickade upp han till sitt rum, gubben tog mä han dit upp, stängde dörren om han, stackaren kissade på sig,ja vi håller på och pott/toatränar honom, går ju bra vissa dagar å mindre bara vissa. Straffet var att jag tog bort alla bilar och garaget. Han tittade lite konstigt på sitt lilla bord när han kom ner igen. Bilarna fick han tillbaka idag på morronen, men sen på eftermiddagen efter middagen så va han där i krukan igen.. fast denna gåneg skällde jag inte på han lika mycket, utan tog det i lung takt.. men denna gånegn fick han se när bilarna försvann ojojojojojojoj vilket liv det blev...  *piiip* bila  *piiip*bila mina bila   mina bilaaaaa   bbuuuääääähhhhäää typ.. hoppas att han förstod innebörden nu varför bilarna försvinner.. lilla gubben e ju bara 2,5 +    men han e så noschig så de e hemskt!! fyy...  känner att jag inte orkar ibland å då känner jag mig som en grymt kass förälder!!   

Annars så har jag inte gjort så mycket denna helgen, jobbade i lördags 3 timmar ;)
Fixade mos å köttebullar, (allt givetvis egengjort) och dukade upp på matsalsbordet mä finporslinet hahah ja det ska ju användas det mä hahah
Idag blev det skinkstek å potatis å äpplemos.. mums va gott de va men det vart liiite mycket cayenne på tog fel haha skulle ta paprikan men de va himskens gott iaf!!

Ska stryka lakan å handdukar nu.. blääärp  va trist...
Jo jag har ju tagit bort granriset från balkongen, men bara den nedersta hahah *Tack, äntligen* sa gubben hahaha 

Körde MRL i fredags¨å de va verkligen fullt i salen.. puuh va jobbigt!! har jag aldrig vart mä om tidigare på ett lunchpass!! men skoj va de!!!  å det kändes framför allt.. 

Nepp dags att inta soffläge mä gubben å mysa lite!!
Tjelleveppen!!


Kommentarer
Postat av: Perny

Man är inte mer än människa!!! Se det inte så kritiskt. Du får back up i morgon också har jag hört då svärmamsingen kommer över.

Jag saknar dina inredningsdetaljer dock ;)

2008-02-18 @ 22:34:19
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0