JULLOV

Fy satan va de e gött mä jullov 
Fick reda på betygen i onsdags å ja e mer än nöjd, då det är en påbyggnadsutbildning så är VG högsta betyget å det fick jag i: Kommunikation, Skapande och Att arbeta i förskola fritidshem. De tre kurserna vi läste denna termin. Så ja e glad JIIIHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU   *dansar runt lite galet på golvet* 

Sen så hade jag klassen hemma på glöggkväll i torsdag, vi e 25 i klassen å alla skulle komma men sen så föll 10 bort tror jag pga av sjukdom, går mycket skumt nu.. Men vi hade skitskoj iaf  och sonen underhöll folkskaran totalt.. han vart omtycket ler...   när den sista i skaran kom vid 20,45 kanske så hade vi långdans och vi sjöng julsånger sen skulle sonen va mä å bestämma vilka sånger vi skulle sjunga haha han e för söt.. han va uppe mä oss till 21,30 ungefär då han gnugga sig i ögonen å sa JA E INTRE TRÖTT MAMMA VILL INTE SOVA  jojomen... haha sängen krascha han i ler..
Sen så hade jag å sånglekkompanjonen köpt en oscarsstatyett till en av tjejjerna i klassen då hon e grymt bra på att spela teater.... hon vart rörd till tårar... innan hon fick sin så hade vi medalj till: årets klant:  hon hade blitt av med väskan på en kryssning, årets fnissmajja: en tjej som har väldigt väldigt väääldigt nära till skratt.... sen så hade vi en till: årets tidsoptimist: hon kommer ALLTID 15 min sent haha men hon kunde inte komma så den medaljen får sonen ist hahaha...

Appropå sonen, han har kommit in i värsta NEJ perioden nu  pjuuuuuuuuuuuuh va roligt.. i dag slängde jag in han på sitt rum å höll i dörren så att han inte kunde öppna den...    han totalvägrara att lyssna han nejjar bara å sen så skriker han hysteriskt å lyssnar noll sen tröttna jag på honom å stängde in mig i sovrummet sjålv.. satte mig å läste min bok, han skrek på utsidan MAAMMAAAAA  MAMMAAAAA  men jag läste bara.. damn va ja e bra på att slå dövörat till.... han vart lite smått hysterisk.. ja jag kände mig inte direkt pedagogisk mer som ett svin.. men när inget annat hjjälpte så tänkte jag testa det... det funka inte att jag satt å skrek nej nej nej å yla... ;) Fasiken nu domnar fingrarna igen... JOBBIGT!!!!  Mne gubben kom upp å prata mä honom.. han lugna sig tillslut, han hade la gett upp där oxå...  Jag frågade sonen innan venm som skulle läsa för honom men han sa bara nej  nej  oj´ki ska du lägga dig utan saga då elelr läsa själv?? NEEJ!! 
Men jag fick läsa och det vart WALL*E  hade sett den inna helvetet bröt lös.. men han somnade ganska fort, lilla gubben.

Vart på MVC i torsdag oxå... lite siffror till den som e intresserad
Vikt: har bara gått upp 2 kg    än så länge ;P  
Hb: 108  kanske inte det bästa så jag får nog utöka mitt järnintag  blääääää va jag avskyr dessa tabletter
Skr: 7,2
Bltr: 110/60 å det har alltid vart suvvens på mig!! *Tummen upp*
Bäbisens hjärtslag: 148
Livmodermått: 22 cm

Nepp dags  att kolla in alla bilder på FB som tjejjerna har lagt upp från glöggkvällen..

Kraam på er alla   

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Grattis till betyget... Det är du väl värd... ler...

Sen går det till en gräns hur mycket man orkar, så är det bara...



Ingen större viktuppgång då... Måste kännas skönt..

Vad betyder Skr?? Känner inte igen det där... Nått de missat att kolla på mig kanske??



Ses om ca 1 vecka...



Massa kramar...

2008-12-20 @ 23:08:00
URL: http://zupermoms.blogg.se/
Postat av: Mary

Grattis!! Va kul å höra med betyget!

Ha en riktigt god jul nu så ses vi om lite drygt en vecka!!

Kramissar!

2008-12-21 @ 09:10:54
Postat av: Anki Ö

Grattis till betyget!!!!!!

Lucas är ockskå i värsta perioden nu. Går nog inte en dag utan att man blir förbannad :-( Tar det ALDRIG slut????

Kramisar

2008-12-21 @ 10:52:41
Postat av: perny

Stort grattis till betyget.



Jag blev dock lite nyfiken på vem det kan ha varit som blev av med väskan på en kryssning. Jag var iväg på en kryssning med en massa folk från hela sverige och en av dem blev av med väskan. Det kan förståss vara en väldigt vanlig företeelse på kryssningar, vilket skulle kunna trösta de båda, eller så är det samma person, väldigt nyfiken. Du kan ju berätta senare ;)



Grattis igen!

2008-12-21 @ 11:12:05
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0