JULEN

Jaha då var julen över för denna gången, Nyår står för dörren och den ska bli himla trevlig tror jag.. trevligt sällskap å så...
Hade svärisarna här och min mamma, storebror skulle ha vart mä men han va mä sin tjej ist, hade vart kul om han va mä oss på julaftonen men han gör som han vill...  Jag måste säga att vi hade nog det snabbaste julbordet i mannaminne hahahahhahahaha  fattar inte va som hände där riktigt  svisch så hade vi käkat, min tallrik va den ända som stod kvar på bordet med en halvt uppäten skinkebete, satt inne med sonen i tvrummet å kikade på Kalle som sig bör på julaftonen thihi...  han hade ju då dessvärre feber lillkillen.. 38,6 som mest vid nattning... han käkade inte mycket, lite potatis mä äppelmos och en isglass sen så kolla vi lite på de två "nya" på kalle och sen ville han helt plötsligt ha paket.. hmm wonder why hehe han hade inte rört paketen under granen på hela dagen.. jätteduktig faktiskt... så vi fixade lite fika å glögg å så där sen börja vi dela ut och han hjälpte mig, men han blev lite "mätt" om man säger så.. han ville ju leka med det han fick, hade ju inte tid att öppna nåra fler...  Han fick bla. Mack - cars, en carsbilbana, en stooor bulldozer, en stooor grävmaskin, radiostyrd bil, Duplobrandfyrhjuling, en hink med massa lekmat, film med Halvan - tre olika filmer på, Bossebogserbåt film, mamma mu får ett sår, Halvan - Här kommer grävskopan, Jag vill oxå ha ett syskon, marsipangris, Robot, en spidermannätsprutare (av sin faster å farbror) hmmm den får han inte ha just nu hahaha  Pysselbok - cars, puzzel - cars, memospel, briolok, polisbil som låter, pengar på kontot och kläder.. hmmm  mycket cars vart det =) 

Själv fick jag en fin klocka, en duk, presentkort, pengar, sällskapsspel, badskum mm, mama mia dvd och sex and the city the movie, och jag älskar verkligen dessa filmer, guldringar till öronen, ankelvikter sen minns jag inte mer =)
 
Igår så vart vi till min gudson, hans syster fyllde 14 år, hmm det var inte länge sen som jag passade henne då hon va en liten blöjräser!!  ;P  vi vart till farmor på juldagen, svärisarna drog då vidare till svägerskan å firade lite till...

Idag vart vi in till stan och det var mindre folk än vad jag hade trott, de har väl shoppat igår antar jag haha  men men... hitta en bh till mig, skjorta å byxer å slips å skärp till sonen som han ska ha på nyår, fast det enda ja köpte som va på rean va hans skjorta haha

har kollar på Indiana Jones och kristallskallens.... och den va underhållande haha

Kanske ska hoppa i kojs nu   ja 23 på en lördag haha finns inga lååånga uppekvällar för mig längre... pjuuh hur ska jag klara nyår, ni e snälla å väcker mig när tolvslaget är väl??

Krams

Kommentarer
Postat av: Zupermom

Klart vi väcker dig... Finns nog fler som vi får väcka där vid 12... ler... Ni blivande mammor är ju ett släkte för sig... ler...



Ses på onsdag kväll...



Kramar...

2008-12-28 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0