PJUUUUHHH

Sablar vilken helg!! Fredag: 14-22,30 ensam Lördag Söndag 9,45-18,30 ensam hela helgen... Å ingen kräftskiva vart det =(( de valde fel helg att ha den JAJA  va fanken?? Man kan inte få allt här i livet.. hoppas att de hade skittråkigt utan mig hehe  nej då.. hade vart kul å vart mä,, frågade gubben om inte han skulle dit men han valde att va hemma, han skulle egentligen åkt till sthlm men åker nu på söndag ist =( Det va iof sig skönt att de kom å va mä när jag stängde i lördags....

Fick så in i helvete ont i mitt satans jäkla ben i lördags oxå....   försökte få nån att ta mitt pass på söndagen men ingen kunde =(( Piss tänkte jag men jag överlevde iaf. Natten till lördag va värst i smärtväg!! Natten till söndag va okej men då hade vi nåra jäkla snorungar som höll på å föra ett jäkla oväsen utanför vid 4-5 tiden på möran.. det gapades å höll på....  men till slut somna jag om

Igår när jag natta sonen så öppna himelen sig jäklar va de regna!! Gubben kolla ut å det var som en vit vägg utanför hahaha sonen ropade i sängen de renga på föntret mamma titta det renga ute nu... så vi drog upp rullgardinen  å kolla ot, ja jäklar va de regna. .men sen somna han så sött med armarna om min hals, å ja höll på att somna ja mä mmmmm  va gött de ä!!

Vart å på anmält mig till af idag, men det blir ju bara en veckas arbetslöshet sen börjar skolan  pjjuuuuuuuuuuuh, hur ska jag orka mä allt blärp  men det e bara att se positivt på det hela!!!
Hon sa som jag misstänkte att de inte va nån ide att sätta upp mig på grejjer på af då de bara e en vecka kvar.. tjoohoo sen slipper ja dem på ett helt jäkla år å lite till hehe  

Nepp nu ska jag faktiskt gå å lägga mig på sofflocket lite å vila upp mig å vänta på att vc ringa å se om jag kan få en tid för mitt klieri på kroppen.. Jäklar va otäckt de va igår, helt plötsligt känner jag att vänster sida av underläppen plötsligt sväller upp lite och jag har röda märken på undersidan av handleden som kliar å det svullnar upp lite och under skinkorna å på bakbenet ska vi inte tala om  jisses.. va de kliar, idag kliar det mest på armarna men är inte svullen va jag kan se iaf... bara röd... Undra va detta är?? Nässelutslag???  jeje vi får se!!

Tjelleveppen!! 
Krams

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Men stackare! Bara massa elende ju. Ska du börja plugga? Har jag missat nått här? Vad ska du plugga? kramar

2008-08-11 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0