KUSINER PÅ ZOO

Igår, lördag, så vart vi till Borås Djurpark, skulle möta upp polarna som tog husbilen dit på fredagen redan ;-) vid entren strax innan 10 då de öppna. Alldeles innan vi skulle svänga av för att komma till djurparken så kräks sonen.. och så en gång till mä lite den gången, in på första bästa parka å ut mä sonen å ut mä stolen å av mä kläderna å tvätta.. stackarn, han har fått pappan sins åksjuka!! Mindre bra kanske... men sen när vi fått det så rent vi kunde och bytt kläder på honom så bar det av till parken. Precis i början stod de mä husbilen så vi parka där oxå. Sen vänta vi på sonens gudfarsa som oxå vart lite sena pga andra hmm hmm grejjer  heheh  nej nej jag nämner inget här hahahahaha Sen iaf så bar det av in  till djurparken..  

Strålande solsken hade vi  MULTUM av getingjävlar. Hade kommit in och upp till kamelkiosken eller va den nu heter.. minizoot mä grisar å får å kaniner.. AAAAAAAAJJJJJ  jehöööp  där blev ja stucken av en geting nästan i armåhålan, gubben in till cafét som låg brevid och fråga om de hade en sockerbit, de undra om de va getingstick å han sa JA så han fick låna nån spray av nått slag.. kylande eller nått men det tog bort svidet iaf, men det såg ut som om att gubben hade förlustat sig i min armhåla hahaha   men va fanken de sket la jag i, så länge det inte sved så.

Såg en järv som tog sin morron runda eller nått för han "galopprade" ja det såg ut som om att den galopperade, runt runt runt och ännu mera runt en liten stig i den enorma inhängnaden. Rolig såg den ut iaf.

Magen börja knorra å knirra å knurra på mig  de e jobbigt, speciellt när jag inte kunde dricka mitt vatten jag hade mä för den hade ju sonen druckigt ur så han kräkts.

Vi gick där å kika runt på djuren å hade det allmänt supertrevligt. Käka på savaanresturanegn  sen vidare för att kolla på eleftent bebisen.. Va den söt eller va den söt. Tyvärr så e ju våran kamera PAJ så vi kunde ju inte ta foton men det gjorde kompisen så vi ska få kort sen, så jag ska se om jag kan lägga in senare. Speciellt elefantbebisen.

Sen så prata de andra om att käka tacos så vi bestämde att alla skulle ner till frillesås så det va bara att hoppa in i bilarna å köra. Men jag ville ju hem å sova min säng på kvällen så stackars gubben fick käka tacos utan bärs... SORRY LOVE!! Det avr supernajs de mä och hela dagen hade verkligen vart helt perfa!!

Nääähhee nu e de dags att hoppa ur pyjamasen å kamma sig. kl 13 ska vi möta upp Våra polers från Vargön  vid huvudentrén vid Liseberg! PJJUUUHHH  mycket händer på en å samma gång  ler...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mary

Tjena! Å tack för igår! riktigt trevligt, på väldigt många vis...high five igen =o)hade nu så bra så hörs vi!!!

Kramissar!!!

2008-08-17 @ 19:15:33
Postat av: Anki Ö

Aj, stackare! Jäkla getingar att hålla på så där.

2008-08-17 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0