EN TRÖTT STUDENT!!

HA  det har BARA gått två dagar och ja e helt paj!! 2 dagar mä information!! ja jäklar. Å inte e jag van att gå upp kl 6 heller!! Sen väcka sonen 6,30 för att börja knalla till dagis 7 där han ska va 7,30, ja det tar sin lilla stund när han går själv =) sen ska jag  infinna mig på andra sidan stan typ, 8,30 för att spendera hela dagen i skolan. ja va e nu detta då??  Har kommit in på barnskötarutbildningen  som är en påbyggnad av något haha barn å fritid kanske.. jaj inte vet jag, men igår kändes det bara skit, trött å dant men det har ju sina orsaker och det är ju inte att jag går upp kl 6,00.

Man börja snacka mer mä de i klassen idag, alla verkar hyggliga, två killar var av den ena är en lustig figur =D och sen en massa tjejjer i alla åldrar...  Hade en massa namnlekar idag och nu e da la meningen att jag/vi ska kunna namnen på oss alla, ja de åter står att se haha

Min lilla kärlek va kvar ensam på dagis när jag hämta honom vid 16,40, lilla gubben, men han har ju tid till 17...
Men han har ju inte ont av det så jag ska ju inte ha några dåliga samveten för det, det vet jag jue, men jag är ju bara en människa och dessutom MAMMA!

Vart till gymmet oxå.. ska jobba på lördag och ev fredag, de ville att jag skulle stänga på fredag men det går ju inte då ja e ensam mä sonen. vill inte ha han springandes där bland alla vikter å människor, inte så sent iaf. så jag tar BP ist ev.

Nää nu e de dags att kila upp å natta sonen och själv ta en härlig dusch efter...
Ska läsa boken han fick idag, Långben och den sällsamma fisken och den hade jag oxå när jag var liten, mindes den direkt när jag såg framsidan hehe

jaja ha de så gott så skrivs vi när vi skrivs nästan gång!!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: zupermom

Minns hur det var när jag pluggade... Trött var man och ovant att sitta i skolbänken... ler... Men man kommer snabbt in i det...



Lycka till....

2008-08-21 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0