PUCKLAT PÅ GÖBBEN ;P

Idag va dagens träning BOX  och jag fick mä mig gubben oxå.. kul att FÅ puckla på honom *skrattar* Är liiite skakig i händerna men dock inte lika mycket som första gången jag körde box innan jul! Men det är jäkligt skoj och hoppas på att få mä han på onsdag igen, onsdagen därefter ska jag ev köra mä en kollega =)
Känner i mina underarmar att jag kommer att ha vääääääldigt ont i dem i morron =)

Igår så hade vi årsdag... igen .... två år sedan gubben friade på  Radisons SAS juniorsviten...  då jag går diet så sög kroppen i sig  maten igår.. vi käka tacos och drack vin, men åt mest grönsiskor... så vågen får va en vecka eller nått.... haha man ska ju leva oxå..  sen så dansa vi lite i vardagsrummet... det var en underbart trevlig kväll.. sen stendäcka jag i  sängen å märker inte att sonen kravlar sig upp där, vaknar till vid 2 tiden å håller på att rulla över honom.. ööhh va gör du här tänkte jag haha

Valideringen har jag påbörjat oxå... så jag ska ha gjort en självskattning på mig själv  hmm  förstås haha till i morron.. massa samtal å intervjuer år det ...ska bli spännande att se vart det hela slutar..

Nu e jag skitpaj så jag ska gå å slagga tror jag.. läsa lite bloggar om om mina vänner har uppdaterat sina vill säga ;)

Kram på er allihopa iaf


Kommentarer
Postat av: Zupermom

Grattis på årsdagen... Och jag håller med dig, bara för att man går på diet så måste man kunna leva oxå...

Massa kramar..

2008-04-11 @ 07:41:16
URL: http://zupermoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0