NÄÄÄÄEEEE

Varför ska jag börja känna av min lilla hals nu då?? E de bara för att jag har fått nått att göra kanske... Var å körde MRL nu mä och jag gick hem i träningsbyxorna som går precis under knäna å linne å en munkis, och en scarves... VILL INTE BLI SJUK!!!  Ja menar, jag har ju haft all jävla tid i världen att bli sjuk på innan.. men what ever.... 
Påbörja min validering idag... ska gå mellan 9-16 varje dag i två veckors tid, sen ut på fsk i x antal veckor.. ska bli spännande att se hur mycket jag ska validera i.. Va 6 st som ska göra denna validering. Hoppas på att få komma på ett ställe i närheten av sonens dagis så man slipper stressa som en gnu och kanske t o m kan slänga in ett träningspass efter man hämtat han på dagiset.
Min kraft fanns inte hos mig till 100 % på passet idag men det har ju sina orsaker...

Vi ska väl slappa loss i soffan nu mä Joey Tribbiani... men jäklar va jag springer på dass då.... va ju där alldeles nyss.. shit oxå jaja Tjingeling

Kram på er från Mipi

Jo förrästen.. när man väl tror att våren äntligen är här så kommer det snö!! JApp snö i träden snö på marken snö på takfönstret på dass.. Nääee tänkte jag... jag går å lägger mig igen =((  Sen 12+ å solsken.. hur gött som helst. Stackars alla vitsippor i backen som står.. inte lätt för de när snön faller med gämna mellan rum, men det är ju klart.. enligt bondepraktikan så ska det ju snöa 7 SJU gånger efter vårdagjämningen, så alltså har vi  5 FEM gånger kvar att vänta oss snö... NÄÄÄEEEE
Vill vi de eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0