KALLT!! =(

För att vara april så e de verkligen skitkallt...  regnet kan jag hålla mä om men  kylan  nää fy sjutton va trist...
Igår va de oxå kallt som attans....  Skrev högskoleprovet, och det tar verkligen på alla krafter... som ett nationellt prov!!

Va på barnklädesparty idag hos en vän,  och det fanns massa coola kläder, fast om jag ska vara ärlig så tyckte jag allt att de var liite dyrt!! Så EN t-shirt köpte jag till lillsnutten mä massa limpsadlar på  Om ni minns cyklarna mä limpsadel.. den va skitcool!! (170 spänn) jaja jag köpte ju nått iaf.

Helgen har runnit på.. somna i sängen mä sonen igår kväll å va som en jäkla zombie sen, vilket underbart sällskap jag var för gubben då.. men piggna till minilite så vi kolla på JOEY! Mmm me and joey tribbiani  hihi  å kärleken förstås... <3 <3 

I morron börjar min validering.. spännande å se vad detta ska bli å va de ger mig!!

Nu ska jag fixa kvällmat till sonen som badar mä gubben...

Tjingeling              gösses va jag känner mig lätt!!  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0