FRISK IGEN DÅ!!

*PJUUH* Säger jag bara.. mådde bra mycket bättre i morse när jag vakna men sonen ville ju inte sova längre än till 6,45 typ....     *Hallå-killen-mamma-e-trööööött* och kolla film där uppe ville han inte heller... så de va bara att knalla upp å knalla ner... han skulle kolla på Packaouuu Blixten McQueen.. så han kolla där å jag flumma lite... Käka frulle, jag fega mä den, tog en kopp te bara.. sen drog vi benen efter oss en stund för att sen gå till affären... Köpte melon å jordgubbar, men de får nog ligga 2 dagar tror jag de va liite hårda, söta goa clementiner vindruvor så de e va jag ska kalasa på tänkte jag, men sonen käka upp halva vattenmelonen, köpte ju bara en liten bit, den såg bra blek ut men den va god.

Fått tvättat alla fönster idag förutom takfönstrena, jag når ju fanken inte och damsugit av här nere, nu e de bar övervåningen som ska damsugas och det tar vi i morron!
Känenr att jag har fått träningsabstinens.. har ju inte tränat på hela veckan =(((( kanske kan få in en spinning på söndag + en solning... känner mig liite blek hahaha 

Nepp nu ska jag gå å slänga mig i soffan å kolla på Lyxfällan å sen Dirty Sexy money 
Fattar inte hur folk kan köra sin ekonomi i botten så!! Knasigt!!

Kram från en pigg och glad å duktig MIPI

Kommentarer
Postat av: Anki

Fattarinte heller det här med folks ekonomi. Att man låter det gå sååååå långt? Och hur mycket cola drack inte dom då? Blääää.

2008-04-25 @ 08:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0