DAMN I LOVE THIS WEATHER

ja nu har ju aldrig min engelska vart så jäkla bra va *fnissar* men solen skiner å jag med den.. inne på min andra cider.. hmm hur ska de gå nu då.. kanske blir den ende som dricker något till köttet som ja la i en smarrig god marinad innan jag vi kila till jobbet... slängde i lite färsk timjan nu oxå så de får stå å dra sig lite mä de. Lite sweet chili sås oxå .... Sonen fick ner sitt lilla bord mä parasoll och stolar idag mä.. där intogs det lite godis... sen satt han å kolla lite på tv.. jag damsög på övervåningen.. kikar in sen å han sitter å sover... lilla gubben.. klart han e trött.. vart mä morsan på jobbet å busat mä alla stora killar...  sen om han är öppe lite längre idag gör ju inget då vi får besök..

Nepp nu e de balkongläge som gäller igen.. och sista slurpen på cidern.. ler...

Uppdatering senare haha
Kraam


Kommentarer
Postat av: Anki

Hihihi, hur många cider vart det?

2008-04-20 @ 13:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0