ÄLSKLINGENS DAG <3

Mmm har vart å kört afro idag på kvällen... och mrl igår å då var det mycket myycket styrka så det kändesju efter det å nu då.. ja e sååå stel i nacken å axlarna... å vad kommer de inte kännas i morron då?? Det vill jag inte veta om jag ska va ärlig, ska jobba både för och eftermiddag i morron oxå     uuuhhhhhhhhh    men men det ska la gå det mä..
200 situps oxå innan träningen.. kändes bra jiihuuuu   

Vart till staden idag för att köpa present till min kärlek... men hitta inte de han ville ha Babylon5 säsong 4.. så de blev coola strumpor och två korsordstidningar.. JAG E SÅ KASS PÅ ATT KÖPA PRESENTER.. Fattar inte varför jag blitt så kass på det...  va  sketabra på det, fast de e ju klart han e en besvärlig person att köpa till...'
Köpte ett par byxor på H&M strl 44 på VANLIGA STORLEKAR  jeeyyhh det kändes finemang de, MEN de är liiite tighta i midjan men sitter perfa på benen så om 29 dagar ska de sitta bättre.

Fick hit vaktis  idag oxå för att lägga tätning mellan bänk å diskbänk.. inte så tjäckt att det rinner vatten ner på diskmaskinen som inte har nån överdelsplatta som man får köpa till extra. sen så verkar det som om att taket rasar ihop snart i sovrummet.. har en megaglipa mellan tak och vägg.. ska de va så NOOT så han tyckte att vi skulle ringa fastighetsförvaltaren ist.. går fortare om vi gör de själva haha TYYP

Nepp nu e de åter JAG SOFFAN Å TRIBBIANI!!  och kärleken.

Asså detta inlägg försökte jag publicera igår men det ville sig inte  2/4
                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja men hur lätt är det att köpa saker till karlarna!

2008-04-03 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0