AAH VILKEN UNDERBAR DAG

Ja ni alla som läser denna blogg.. men de e nog inte så många egentligen.. men de e gött å skriva av sig lite ibland =) i alla fall ...................................................
Sonen vakna typ 7.. ne ne ne jag går inte upp.. han knalla upp, låg inne hos mig natten till idag.. gott å sniffa lite bebbe *ler* Knalla upp vid 8 tiden duschade medans sonen kolla på film ner å käka frulle men han skulle kolla tv innan så jag kolla igenom lite reklam som hade kommit på morronen..  vi käka sen städa vi upp bilar å tågbana  å de e ju inte en tågbanedel han har.. puuh men de var hans egen ide att städa så de gjorde vi.. sen byggde vi duplo.. i väntan på morbror som skulle komm å följa mä till slottskogen.. jisses vilken härlig dag.. hade 7 hotdogs i kylen 6 brön i frysen brorsan fick köpa grill så va vi på.. det var så gött,satt i linne å sola armarna å näsan.. fick liite mer färg på fuskfärgen från solariet  hehe Önska ju så klart att gubben va mä.. men tyvärr så glömde jag att ta mä vissa grejjer som soppåse gaffel till körven å en boll el nått till sonen.. så han roa sig mä att kila fram å te baka å kolla på ett par som tätt omslingrade .. men de va inga större röreser så de kankse sov som han sa haha Han kila fram å kolla på dem sen kom han till mig å sa: mamma de "ofer"  Ja men stanna här då...  han pila dit igen å titta på dem... lillskiten..
Knallar runt å kolla på djuren, brorsan fick känna på hur de va att dra vagn i backarna hahaha  "Sorry" 

Hemma så fixa vi lite käk.. pottisar å cirtonbitar  fisk haha så de blev premiärmiddagen på balking. Sonen duka jag till på hans lilal bord mä parasoll men när vi väl satte oss så va de "Stora stolen! Stora stolen!!" så de va bar aatt hämta tripp trappen så han satt mä oss.. 

Sen snacka jag i fonen i 1h 20 min mä en polers. .stackars barn.. han drog upp ena blomman i urnan  arg mamma men fatta ju att han av rstlös.. han somna gött så nu ska jag gå och kolla på Marie Antoniette Nej allihopa jag har inte sett den ännu... jag e seg som faen när de gäller film!!

Ha de bäst allihopa 
KRAAAMAR MIPI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0