JOBBIG GNAGANDE VÄRK

Mmm det gnager i mitt smalben, men jag har väl mig själv å skylla!! Dubbelpass igår; bodypump vid lunch och spinning på kvällen och sen MRL i dag vid lunch... jäkla steppbräda haha idag snubbla jag två gånger på den tror jag.. ingen såg mig..hmmmm tror jag.. Azzå, vart mina krafter va idag det vet jag inget om... sååååå seg å foffarna orkade nästan inte upp på stepbrädan, där av mina så kallade snubblingar hahah men men.. rolig såg jag säker ut fast det bjuder jag på!  jag var där och körde mitt MRL å det är jag nöjd med! på måndag så börjar jul- och nyåsrsschemat gälla.. ett lunchpass å det är på fredagr så nu blir det inga dubbelpass alls fram till jul så vitt jag vet haha nääh får ta det lite lungt iaf. Igår på spinningen så va krafterna borta likaså..  skitjobbigt när man ska trampa ut av bara helvete på ren svenska ;P

Sonen skulle gunga när vi gick hem från dagis å det gjorde vi ju givetvis.. hade ju inte bråttom hem direkt .. snurra upp gungan för han och han skratta så han hisna han tappa nästan andan hahahha lilla gubben.

Gjorde i ordning 1:a 2:a 3:e 4:e adventljusstaken förut med mossa å min lilla snögubbe å de två tomtenallarna som jag alltid har + lite lingon och flugsvampar... och en/ett "guldpärleband" som blir sletnare å blekare för varje år som går, varje år säger jag att nu e de sista gången jag använder den haha jaja Nu e de sista året ;D

I tisdags så överraskade min älskling mig.. när jag hade badat å nattat sonen så kom jag ner å det var kallt tyckte jag...  Älsklingen kom å sa att jag skulle gå till balkongen.. OJOJOJ.. det var massa värmeljus, en sån där tjock ljusslinga som e som en slang låg på balkonggolvet, luftmadrasserna var uppblåsta, kuddar, sovsäckar, filtar, rostat bröd, vin, pippekaka med brieost mmm så himla romantisk. Det pirra i hela kroppen och det var bara så perfekt när vi satt där ute inburade i sovsäckar å mössa mm ville inte att det skulle ta slut, tittade på flygplanen som kom in för landning å de som startade... ja vi bor ju inte i närheten av flygplatsen men det cirkulerar en del plan över oss innan de går in för landning. Vinet vart bara kallare  kallare men det var gott ändå..  som sagt.. det var himla romantiskt. Jag har en romantisk sambo!! Älskar dig!! 

Dags att mysa ner i soffan...

Tjelleveppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0