BACK TO 1800-TALET

Ja ni jävlar.. känns änna så nu..har precis legat på knäna/alla fyra å skurat köksgolvet... puuuuhhhh va jobbigt det vart, men nu e de rent igen.. iaf fram tills lördageftermiddag innanfesten brakar loss... Ja, varför göra detta innan kan ju undras.. Det var svart!! ok, det passar in på helgens fest, men jag har vantrivts nu i flera veckor.. (jag hatar att städa) men nu e det gjort.. och vilken skillnad sen då.. får ju passa på när sonen e pådagis å göbbön på jobbet... fast nästa gång e de hans tur så kan jag njuta av utikten ist.  *flinar*

Igår så var det dags för box igen och denna gången slog jag inte "sönder" min vän haha, aggresssionerna av läkaren har väl minskat lite hahah men se så slog jag desto hårdare på instruktören ASG  efter att han klaga på mina slag azzå!! ASG igen..  Men det gick mycket lättare igår oxå, ingen värk i benet efter så det var gött..
Idag e det spinning.. just nu så känner jag för att avboka men jag ska nog allt pysa upp sen.. måste ju trampa av mig lite aggressioner ur benen oxå haha så jag kan dricka alkohol med gott samvete hahaha å äta pizzan som vi tar på lördag...

Vikten igår var 89 kg...   så en minskning med  1 kilo e ju bra!  Komer väga mig 1/v annars så blir jag ju galen hehe
Men dessa situps får jag bara inte till.. e så sablans trött på morronen så när vi går upp så e de frukost, påklädning å upp tilldagis som gäller.. men efter det då?? hmmm har ingen bra svar till mitt försvar =/ 

Nepp dags å ta vid där jag sluta med städningen.. ska ju hinna duscha innan jag ska hämta kärleken på dagis!!

Tjelleveppen 

Kommentarer
Postat av: mia

SATAN va ja e bäst!!
ASGARVAR

2007-11-01 @ 12:10:51
Postat av: Anki

Du är duktig gumman!

2007-11-01 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0