5 PASS

ja jäklar va jag har kört hårt denna veckan.. 5 gruppträningspass har jag orkat med och jag e fortfarande vaken idag.. drack ett glas vin till maten å sen ett till efter.. så jag däckar väl av i soffan sen när vi myser upp  oss framför en film, hmmmm om inte gubben har somnat brevid sonen vill säga.. skala nåra morötter onnan jag kilar upp å kollar =)  men 5 pass... ja MRL passet va jobbigt.. koordination e ju inte min bästa vän hahah och farten som instruktören håller ja jisses.. men det kommer väl det med får ge det nåra gånger haha å flaxande armar måste se jäkligt kul ut för de som glor in från gymmet haha men va fanken det bjuder jag på!! se hur ja är nu se hur jag blir!! typ ett litet galet motto som jag just kom på men som säkert e glömt i morron!! ;P

Gubben kom ner han sov inte så nu e de bara att sjunka ner i soffan..
skulle vart till en vän som fått en bäbbä.. en månad sen.. mm bebissjuk näähäää bara mycket!! men mitt jäkla ben balal ur idag.. VARFÖR!! måste vart MRl igår.. satan va less jag blir, så här ont vil jag ha den 23 när jag gör ultraljud på mitt skellett!! 
Dags att mysa

Puss och Kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0